Fietsrit vandaag

Topic gesloten, alleen lezen

9 berichten

Fietsrit vandaag

door: Fred De Wilde op 2018-12-01 14:33:51

Tijdens mijn fietsrit vandaag ben ik de Sint en zijn Zwarte Pieten nog tegengekomen . En bij ons zijn ze echt zwart . Leuk ...maar spijtig voor de belachelijke personen die hier tegen zijn .

Fred De Wilde

Fietsrit vandaag

door: Rob T op 2018-12-01 15:21:19

Dag Fred,

Voor de ritjes van "vandaag" hebben we en speciaal topic. En dat weet je. https://www.wielertoerist.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=21949&p=490896#p490896

We gaan niet voor elk ritje en nieuw topic openen, en dat heb ik je al veel vaker gevraagd.

Wil je dit bericht in dat topic plaatsen, want ik ga het niet meer overzetten, heb ik ondertussen te vaak gedaan.

Rob T

Fietsrit vandaag

door: Fred De Wilde op 2018-12-01 15:48:17

Dag Rob ,
Sorry , maar ik kan aan jullie site soms moeilijk aan uit . En als je het teveel moeite kost om dit te verplaatsen dan laat je het maar zo . Ik zou zeggen maak uw site wat minder ingewikkeld . En voor mij niet gelaten als je mij verwijderd . Ik snap het probleem niet waarom die foto daar verkeerd zou gepost zijn .Dat hindert toch niemand .Het staat gewoonweg bij onderwerpen .....wat is het probleem dan !!

Fred De Wilde

Fietsrit vandaag

door: Proeme op 2018-12-01 17:18:15

Ingewikkeld?

Optie 1: rechts boven in de hoek staat een vakje zoeken. Als je daar "Vandaag gefietst" intypt krijg je het juiste topic vrij snel te pakken.

Optie 2: klik op "Training en voeding". Kijk in de lijst met topics tot je "Vandaag gefietst" vindt. Kan niet moeilijk zijn, die staat meestal redelijk bovenin. Klik op dat topic en je bent op de goede plek om een reactie te plaatsen.

Dit geldt op een computer/laptop. Op telefoon ziet het er misschien iets anders uit, dat weet ik niet want dat doe ik nooit. Maar ook dan is de oplossing simpel: log in op een computer.

Succes! Ook jij kunt dit!

Proeme

Fietsrit vandaag

door: Admin op 2018-12-01 17:35:50

[="Fred De Wilde" post_id=490990 time=1543671231 user_id=40604] Tijdens mijn fietsrit vandaag ben ik de Sint en zijn Zwarte Pieten nog tegengekomen . En bij ons zijn ze echt zwart . Leuk ...maar spijtig voor de belachelijke personen die hier tegen zijn .
https://speld.nl/2018/04/03/wij-maakten-belgenmoppen-wat-minder-beledigend/

Admin

Fietsrit vandaag

door: Ronald op 2018-12-01 20:55:56

[="Fred De Wilde" post_id=490992 time=1543675697 user_id=40604] Ik zou zeggen maak uw site wat minder ingewikkeld .
Deze site is van zichzelf vrij kaal. Hij wordt gevuld door de gebruikers. En juist als je allemaal losse topics maakt wordt het ingewikkeld.

Ronald

Fietsrit vandaag

door: Rob T op 2018-12-01 23:21:31

[="Fred De Wilde" post_id=490992 time=1543675697 user_id=40604]
Dag Rob ,
Sorry , maar ik kan aan jullie site soms moeilijk aan uit . En als je het teveel moeite kost om dit te verplaatsen dan laat je het maar zo . Ik zou zeggen maak uw site wat minder ingewikkeld . En voor mij niet gelaten als je mij verwijderd . Ik snap het probleem niet waarom die foto daar verkeerd zou gepost zijn .Dat hindert toch niemand .Het staat gewoonweg bij onderwerpen .....wat is het probleem dan !!
Er is geen probleem. Maar als iedereen zijn ritje in een nieuw topic plaatst, dan gaat niemand dat meer lezen, en krijg je ook geen "verhaal" mbt de ritjes van vandaag. Juist door dit soort berichten in EEN topic te plaatsen blijft het leuk om te lezen en te reageren. Via EEN topic lees je verder waar je gebleven was, en geef je al dan niet je reactie.

Rob T

Fietsrit vandaag

door: Joseba op 2018-12-02 08:57:23

Volste vertrouwen dat dit helemaal goed gaat komen met Fred zo.... :lol:

Joseba

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging