Rapha Festive 500
door: Joseba op 2015-12-22 21:58:22
Ik ga een serieuze poging wagen.
37 berichten
Ik ga een serieuze poging wagen.
Maar jij doet dus mee begrijp ik
Je hebt zelfs 8 dagen te tijd . [="Joseba"]
Haha, dat lijkt het wel. Toch vind ik 500 in een week geen makkie, het weer maakt het wel makkelijker...
500/8 = 62,5 km / dag
@Zef, wellicht een ritje combineren?
Die rekensom kan iedereen wel maken. De uitdaging is om het ook te doen....[="who cares"]
Je hebt zelfs 8 dagen te tijd .
500/8 = 62,5 km / dag
Aangezien het vorig jaar met ijs op de weg ook gelukt is zou het dit jaar een 'makkie' moeten zijn:P
@Ottie, volgens mij exact om 00:00u.
Oftewel je kunt over een kleine 3 uur al starten
Zeker. Twee jaar geleden ook en toen was ik ook nog aan het werk tussen kerst en oud&nieuw. Zelfs toen in de pauze nog een keer een rondje gemaakt op de toerfiets. Het was die week een stuk kouder. 100+ viel mij toen wel zwaar. Vorig jaar helaas aan mij voorbij moeten laten gaan vanwege operatie [="Joseba"]
Haha, dat lijkt het wel. Toch vind ik 500 in een week geen makkie, het weer maakt het wel makkelijker...
Dit jaar ben ik vrij en is het ook nog eens een stuk warmer. Moet dus geen probleem zijn!
Als het zo doorgaat zijn we zondag al 'klaar'
Door een Nederlander nog wel. Inmiddels al wel weer zijn 1e plek kwijt in het klassement aan een andere malloot die de afgelopen twee dagen in acht ritten 566km maakte.
Na gisteren 115 heb ik vanochtend 75 gedaan dus de teller staat op 190km, moet wel goed komen met die challenge.
In de afgelopen jaren regelmatig bij brevetten gestart die ik organiseerde, dit jaar reed hij voor het eerst een nacht door. Er is dus nog ruimte voor progressie bij hem [="indobesar"]
Das Stephan. Aardige gozer. Is helemaal into fietsen sinds een jaar of 5. Daarvoor Petrolhead
Zo niet dan heb ik nog 3 dagen
Ik zat al op 350, gisteren 50km ATB op de Hermannsweg bij Tecklenburg en vandaag 100+ op de Zuid Veluwe tussen Apeldoorn en Arnhem.
Op papier vrij eenvoudig te doen maar is toch even geleden dat ik zes dagen achtereen in het zadel heb gezeten. Komende twee dagen voor de bonus...
Met kerst drie dagen heerlijk kilometers gemaakt in de Vogezen (117/95/103km), dus dat schoot wel lekker op. Overigens was het daar belachelijk mooi weer met op zondag 10,6 graden op de Grand Ballon.
Ziet er niet als een straf uit. Mooie trip als je flexibel bent. [="who cares"]
Ik zit op 415 km , na 5 ritten ( 3 weg en 2 ATB ) . Nog 2 dagen te gaan.
Ik heb met een vriend op het laatste moment besloten naar Spanje te vliegen. Op die manier 870 km bij elkaar gereden in 7 dagen. Vervolgens stront verkouden geworden, maar dat zat er wel aan te komen, want iedereen in mijn omgeving was dat al of zelfs ziek geweest.
Ik zit inmiddels op de 354 km en heb nog 2 dagen de tijd
Registeer als vriend van de vereniging |