14 berichten
Zonder gekheid, Mathieu van der Poel. Bij het NK op magistrale wijze de rest op een hoop gereden en de Ronde van Vlaanderen uiterst dominant naar zich toe getrokken. Dat laatste kunnen alleen de allergrootsten.
en die RvV verloor hij maar heel nipt, ook daar was hij gewoon sterk en bepaalde hij de koers.[=gios post_id=499128 time=1605641891 user_id=695]
Wat mij betreft Wout. Die won alles wat hij wilde winnen behoudens wereldkampioenschap en RvV. Tussendoor hielp hij Roglic ook nog aan de zege in de Tour de France. Onee dat liep anders af.
ja, ik ga ook voor Wout. Wel met twijfel tussen Wout en Roglic, want als je 2e wordt in de Tour (pas op de laatste dag verloren), de Vuelta wint én Luik-Bastenaken-Luik op je naam schrijft heb je toch best wel een goed jaar gehad...
Roglic won ook nog eens 4 etappes en de puntentrui in de Vuelta. [=Proeme post_id=499129 time=1605652545 user_id=40100]
en die RvV verloor hij maar heel nipt, ook daar was hij gewoon sterk en bepaalde hij de koers.[=gios post_id=499128 time=1605641891 user_id=695]
Wat mij betreft Wout. Die won alles wat hij wilde winnen behoudens wereldkampioenschap en RvV. Tussendoor hielp hij Roglic ook nog aan de zege in de Tour de France. Onee dat liep anders af.
ja, ik ga ook voor Wout. Wel met twijfel tussen Wout en Roglic, want als je 2e wordt in de Tour (pas op de laatste dag verloren), de Vuelta wint én Luik-Bastenaken-Luik op je naam schrijft heb je toch best wel een goed jaar gehad...
een etappe in de TdF
een etappe in de Dauphine (eindklassement niet door een val)
2 etappes, eindklassement en puntenklassement in de Tour de l'Ain
en Sloveens kampioen
Het is eigenlijk appels met peren vergelijken. Een eendagsrenner vs een klassementsrenner
De een wint 2 monumenten en wordt 1x 2e
De ander wint een grote ronde en wordt 1x 2e
Uitgesmeerd over het hele (inter)nationale seizoen is VDP de meest succesvolle renner gebleken. Daar kunnen Remco en Wout een puntje aan zuigen.[="Thierry le Brun" post_id=499131 time=1605685762 user_id=92]
en Vander Poel is 2x NK , 1x WK geworden én wint een monument
binck Bank niet te vergeten! Zeebra classic[=DeRosa post_id=499132 time=1605687895 user_id=82]
Uitgesmeerd over het hele (inter)nationale seizoen is VDP de meest succesvolle renner gebleken. Daar kunnen Remco en Wout een puntje aan zuigen.
[="Thierry le Brun" post_id=499131 time=1605685762 user_id=92]
en Vander Poel is 2x NK , 1x WK geworden én wint een monument
Daarnaast; die gast staat altijd voor actie. Samen mer MVP de absolute smaakmakers van het wielrennen momenteel. Rest staat nauwelijks in de schaduw.
Hopelijk volgend jaar weer fantastische duels tussen MSP en Ala. nu al zin in. Hopelijk gaat Ala ook weer het veld in.
Registeer als vriend van de vereniging |