Spotify - Wielertoerlist

Topic gesloten, alleen lezen

9 berichten

Nieuwe poll opvoeren

Spotify - Wielertoerlist

door: NielsD91 op 2020-03-29 18:14:58

Het corona-virus heeft veel invloed op onze sportieve activiteiten en dat betekent voor ons fietsers over het algemeen twee dingen: alleen fietsen (soms met z'n tweetjes) of binnen trainen. Er schoot nog een derde optie 'niet trainen' door mijn hoofd, maar dat kan ik me hier niet voorstellen. Ben je normaliter gewend om met een groepje te gaan, dan klets je lekker of ga je kop-over-kop tegen de wind in. Maar nu je veelal alleen traint, wordt het misschien wel wat saaier (hoeft niet per se). Ik train sowieso veel alleen omdat ik dat lekker vind en heb daarbij altijd een muziekje op. Dit vind ik heerlijk en heeft tevens positieve invloed op mijn prestaties.

Goed, even to the point: ik dacht dat het wel leuk was om een 'Wielertoerlist' te maken op Spotify. Voor zover ik weet heb ik de lijst op openbaar gezet en kan iedereen zijn of haar muziek toevoegen. Je krijgt niet alleen een gevarieerd lijstje, waarbij je goed gemotiveerd wordt om harder te trappen, maar ontdekt ook nog eens nieuwe muziek. Ik heb alvast afgetrapt. Vul gerust aan!

https://open.spotify.com/playlist/4rof0S9Tjr1cKZ82K6uHp9?si=pZedBOBLSyOmdwGO54z2uQ

PS. Ik houd nogal van hardere dancemuziek. Vind je dat niet leuk? Skip snel verder! :D

Nieuwe poll opvoeren

NielsD91

Spotify - Wielertoerlist

door: Ronald op 2020-03-29 20:06:35

Leuk idee! Maar slechte uitvoering ;-) daarom wil ik graag wat toevoegen, maar ik zie geen knopje nummers toevoegen zoals ik die wel bij mijn eigen playlist zie?

Nieuwe poll opvoeren

Spotify - Wielertoerlist

door: NielsD91 op 2020-03-29 20:27:38

[=Ronald post_id=496616 time=1585505195 user_id=14] Leuk idee! Maar slechte uitvoering ;-) daarom wil ik graag wat toevoegen, maar ik zie geen knopje nummers toevoegen zoals ik die wel bij mijn eigen playlist zie?
Ah, ik heb het gefixed. Als het goed is, kun je nu nummers toevoegen.

Nieuwe poll opvoeren

NielsD91

Spotify - Wielertoerlist

door: Alwin op 2020-03-30 15:04:44

Leuk idee! Ben benieuwd wat er in gaat komen. Misschien een idee om het aantal nummers dat iemand toevoegt beperkt te houden. Zeg hooguit 5 tot 10 nummers per persoon?

Nieuwe poll opvoeren

Spotify - Wielertoerlist

door: Geer op 2020-03-30 21:18:39

Cool.
Twee nummers toegevoegd. Mss later meer. En ik houd wel van wat gitaar in de muziek. Beetje Duits mag ook wel 🤟

Ik gebruik Spotify eigenlijk alleen tijdens rennen. Op de fiets heb ik mijn gehoor hard nodig om niet door boomers aangereden te worden...

Nieuwe poll opvoeren

Spotify - Wielertoerlist

door: NielsD91 op 2020-03-31 16:44:11

Goed te horen dat het idee in de smaak valt en ook leuk dat er al nummers zijn toegevoegd!

Nieuwe poll opvoeren

NielsD91

Spotify - Wielertoerlist

door: Tonnis Hoogewerf op 2020-04-09 10:39:53

Goed idee, kan een mooie lange playlist worden ;-) :oke:

Nieuwe poll opvoeren

Tonnis Hoogewerf

Spotify - Wielertoerlist

door: el_loco op 2020-04-09 10:53:29

Fijn voor jullie dat ik geen Spotify heb, teveel tijd over en teveel passie voor harde muziek. Maar als iemand zich geroepen voelt: voeg wat Napalm Death, Meshuggah en Code Orange toe. ;-) Ik zal de komende tijd nog meer tips delen :lol: 8)

Nieuwe poll opvoeren

9 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging