Spotify - Wielertoerlist
door: NielsD91 op 2020-03-29 18:14:58Het corona-virus heeft veel invloed op onze sportieve activiteiten en dat betekent voor ons fietsers over het algemeen twee dingen: alleen fietsen (soms met z'n tweetjes) of binnen trainen. Er schoot nog een derde optie 'niet trainen' door mijn hoofd, maar dat kan ik me hier niet voorstellen. Ben je normaliter gewend om met een groepje te gaan, dan klets je lekker of ga je kop-over-kop tegen de wind in. Maar nu je veelal alleen traint, wordt het misschien wel wat saaier (hoeft niet per se). Ik train sowieso veel alleen omdat ik dat lekker vind en heb daarbij altijd een muziekje op. Dit vind ik heerlijk en heeft tevens positieve invloed op mijn prestaties.
Goed, even to the point: ik dacht dat het wel leuk was om een 'Wielertoerlist' te maken op Spotify. Voor zover ik weet heb ik de lijst op openbaar gezet en kan iedereen zijn of haar muziek toevoegen. Je krijgt niet alleen een gevarieerd lijstje, waarbij je goed gemotiveerd wordt om harder te trappen, maar ontdekt ook nog eens nieuwe muziek. Ik heb alvast afgetrapt. Vul gerust aan!
https://open.spotify.com/playlist/4rof0S9Tjr1cKZ82K6uHp9?si=pZedBOBLSyOmdwGO54z2uQ
PS. Ik houd nogal van hardere dancemuziek. Vind je dat niet leuk? Skip snel verder! :D