Steven de Jongh vermist

Topic gesloten, alleen lezen

64 berichten

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Alexander op 2018-10-18 15:16:19

[=Goudhaantje post_id=490033 time=1539866729 user_id=39180] Om dan toch ook even mee te speculeren, mss was de batterij wel gewoon bijna leeg. Ook een goede reden om de rit op te slaan.
Dat is inderdaad ook een optie, maar wel erg toevallig op dat punt.

Het is wel even een testje waard. Maar het versturen via bluetooth kost ook de nodige stroom. Als gebruiker heb ik liever dat de garmin dan zo lang mogelijk blijft registreren, indien nodig het scherm uit. Er zijn ook opties voor battery savings.

Nieuwe poll opvoeren

Alexander

Steven de Jongh vermist

door: Kestrel2007 op 2018-10-18 20:33:02

Met de wetenschap van nu heb ik mij kostelijk vermaakt over sommige reacties. Steven is dus waarschijnlijk gewoon gevallen, einde rit kan blijkbaar technisch op Strava verschijnenen en dat hij niets meer van voor en na de val kan herinneren hoort gewoon bij een hersenschudding.

Nieuwe poll opvoeren

Kestrel2007

Steven de Jongh vermist

door: WimL op 2018-10-19 11:55:18

En dan nu de hamvraag: "Missen wij Stephen de Jongh?"

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Alexander op 2018-10-19 12:09:49

[=Kestrel2007 post_id=490043 time=1539887582 user_id=20] Met de wetenschap van nu heb ik mij kostelijk vermaakt over sommige reacties. Steven is dus waarschijnlijk gewoon gevallen, einde rit kan blijkbaar technisch op Strava verschijnenen en dat hij niets meer van voor en na de val kan herinneren hoort gewoon bij een hersenschudding.
Je moet het allemaal niet zo serieus nemen. Sommige mensen vinden het nu eenmaal leuk om ergens verder over na te denken. Daarbij wordt nog maar weer aangetoond wat techniek ons allemaal kan brengen. Een wereld met gerichte IoT kan het voor ons een stuk veiliger maken.

Daarnaast is het nog steeds niet bekend hoe de rit op Strava verschenen is. En een aantal mensen, waaronder ik, zijn daar best wel benieuwd naar. Overigens zijn er genoeg mensen die met een hersenschudding nog wel het een en ander weten te herinneren.

Nieuwe poll opvoeren

Alexander

Steven de Jongh vermist

door: Niels op 2018-10-19 12:50:28

Test het uit. Ga eens fietsen en gooi dan de Garmin van een raam in de tuin als je klaar bent. Start Strava op en kijk of je rit er bij staat.

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Alexander op 2018-10-19 13:02:08

[=Niels post_id=490069 time=1539946228 user_id=1323] Test het uit. Ga eens fietsen en gooi dan de Garmin van een raam in de tuin als je klaar bent. Start Strava op en kijk of je rit er bij staat.
Daar zit nu net het probleem. Er zijn verschillende opties en qua tijd ed nogal kostbaar. ;-)

Ik denk maar zo, andere fietsers kunnen lering trekken uit deze ervaring. Zelf doe ik dat en wat anderen doen moeten ze zelf weten.

Nieuwe poll opvoeren

Alexander

Steven de Jongh vermist

door: Admin op 2018-10-19 15:58:27

[=Alexander post_id=490067 time=1539943789 user_id=64] Een wereld met gerichte IoT kan het voor ons een stuk veiliger maken.
IoT en veilig in e1n zin. Mijn weekend kan niet meer stuk. :lol:

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Joseba op 2018-10-19 16:54:52

Alle feiten op een rijtje gezet blijf ik van mening dat het verhaal niet klopt. Noem het maar sensatiezucht of iets anders maar er zijn teveel dingen die onverklaarbaar zijn (stops in laatste 10 min, upload naar strava op driesprong, bewusteloos paar km verderop, fiets geen schade, ook lichamelijk volgens mij geen waarneembare schade maar wel overal pijn). Steven weet zich niets meer te herinneren.... Volgens mij is het met een hersenschudding vooral zo dat je je niets meer herinnert van na de klap maar nog wel van daarvoor.

"Tot vier kilometer voordat mijn Strava stopte, weet ik nog waar ik reed". Dus dat geheugenverlies was er al voor de val klaarblijkelijk.
Die vier kilometer is wel precies het stuk waar die dus nog driemaal 40-60 seconden heeft stilgestaan... maar dat kan hij zich dus niet meer herinneren.

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Kluus op 2018-10-19 19:11:50

Ik vemoed dat hij was ontvoert door aliens, nadat ze hem binnenste buiten hebben gekeerd hebben ze zijn geheugen geflashed en hem boven die greppel uit de ufo gegooit.

Oja wel aardig dat ze zijn strava rit even hebben ge-upload want anders was het nooit gebeurd! :roll:

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Orbi op 2018-10-19 20:51:37

Misschien is hij eerder gevallen, hoofd gestoten, whatever. dizzy en al op de fiets gestapt verward op zijn garmin zitten drukken en paar kilometer later ging toch het licht uit.

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: Dingo op 2018-10-20 07:37:04

Persoonlijk geloof ik niet zo in samenzweringstheorieën want die zijn door het militair-industrieel complex bedacht OM ONS ERONDER TE HOUDEN !!

Nieuwe poll opvoeren

Steven de Jongh vermist

door: GoodRiddance op 2018-10-20 08:39:07

:lol:

Nieuwe poll opvoeren

GoodRiddance

Steven de Jongh vermist

door: Kestrel2007 op 2018-10-22 20:35:05

Ik kom toevallig nog even op het Topic. Uit recente ervaring weet ik dat je ook geheugenverlies kunt hebben voorafgaande aan de klap. Ben zelf dus op mijn gezicht gegaan en beschadigd rond de oogkas. Wenkbrauw stuk, jukbeen gebroken. Dus niet op het schedeldek. Ik kan mij herinneren het moment dat ik het bedrijf van de oud werkgever heb verlaten maar daarna niet veel meer. En dat is dus een aantal minuten van de val geweest. Geen idee welke route ik heb gevolgd. Daarna zou ik 10 minuten van de wereld zijn geweest. Ik heb met de broeder van de ziekenwagen gesproken en heb telefoonnummer van het thuisfront kunnen opgeven. Van rit naar ziekenhuis op korte afstand van de val weet ik ook niets. Je kunt het ook via google vinden dat er geheugenverlies kan zijn van voor een val bij een hersenschudding.

Nieuwe poll opvoeren

Kestrel2007

64 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging