French Divide

Topic gesloten, alleen lezen

9 berichten

Nieuwe poll opvoeren

French Divide

door: Pino op 2018-08-04 14:23:39

Ons gewaardeerd forumlid Rob M. is bezig met een pittig ritje. Nu staat hij op kop. Ik wens hem veel succes!
Er wordt gezegd dat de eerste pannenkoeken voor de kinderen zijn, maar ik hoop dat hij volhoudt.

http://trackleaders.com/frenchdivide18

Nieuwe poll opvoeren

French Divide

door: Thierry le Brun op 2018-08-04 18:42:53

Je kunt nu mooi zien waar men zit te eten. Zie oa een kebab zaak langskomen

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

French Divide

door: Bontempi op 2018-08-04 18:56:50

Update.

Rob heeft serieus problemen met de hitte, hij rijdt momenteel "relatief" rustig rond laat hij ons weten. Hopelijk gaat de temperatuur wat naar beneden anders kon het wel eens een zware of korte rit worden gezien zijn slechte ervaringen met hitte in het verleden. Zou wel jammer zijn.

Nieuwe poll opvoeren

Bontempi

French Divide

door: Ronald op 2018-08-04 19:21:37

Gaaf hoor. Hoe werkt dat precies. Is eten/slapen je eigen tijdsprobleem of zijn er vaste rijd en rusttijden?

Nieuwe poll opvoeren

French Divide

door: Pino op 2018-08-04 19:38:55

[=Ronald post_id=488424 time=1533403297 user_id=14] Gaaf hoor. Hoe werkt dat precies. Is eten/slapen je eigen tijdsprobleem of zijn er vaste rijd en rusttijden?
Alles zelf regelen. Waar-wanneer-hoe. Je moet de route volgen en (ik meen) langs een paar checkpoints komen.

Nieuwe poll opvoeren

French Divide

door: Bontempi op 2018-08-04 19:41:33

[=Ronald post_id=488424 time=1533403297 user_id=14] Gaaf hoor. Hoe werkt dat precies. Is eten/slapen je eigen tijdsprobleem of zijn er vaste rijd en rusttijden?
Je deelt alles zelf in. Je hebt een bepaalde tijd (dacht 2 weken) voor de hele afstand. Slapen kan op camping, hotel of in bushokjes met dit weer. Eten koop je onderweg of in de supermarkt. Your traveling light met dit weer, kijk maar eens op zijn facebook. Hij heeft een fiets en spullen bij, totaal ongeveer 17 kg. Heel benieuwd hoe het hem vergaat deze uitdaging. :roll:

Nieuwe poll opvoeren

Bontempi

French Divide

door: Jan Willem op 2018-08-04 19:43:33

[=Bontempi post_id=488423 time=1533401810 user_id=406] Update.

Rob heeft serieus problemen met de hitte, hij rijdt momenteel "relatief" rustig rond laat hij ons weten. Hopelijk gaat de temperatuur wat naar beneden anders kon het wel eens een zware of korte rit worden gezien zijn slechte ervaringen met hitte in het verleden. Zou wel jammer zijn.
Hoop voor Rob dat het koeler wordt

Nieuwe poll opvoeren

Jan Willem

French Divide

door: who cares op 2018-08-05 18:28:37

Ik lees op Facebook dat Rob het opgegeven heeft . Jammer , maar begrijpelijk.

Nieuwe poll opvoeren

who cares

9 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging