Vanavond op T.V. .....
door: PrinceHeerlijk op 2015-01-18 20:14:40
Aanrader?????[="Bontempi"]
Vanavond 22.25 uur NPO 1, andere tijden sport. De 4 truien van Adrie van der Poel. Aanrader!!!
1422 berichten ...
Aanrader?????[="Bontempi"]
Vanavond 22.25 uur NPO 1, andere tijden sport. De 4 truien van Adrie van der Poel. Aanrader!!!
Een grote +1![="Bontempi"]
Ik heb Adrie van der Poel heel hoog zitten en ben net te jong om zijn carrière bewust te hebben meegemaakt. De opname staat gereed.
Best een leuk item, alleen jammer dat Boogie een beetje denigrerend over Niki was. Ik zal de palmares maar niet langs elkaar zetten...
Verder kan ik wel genieten van de nuchterheid van Niki, met af en toe van die heerlijke opmerkingen.
Boogerd 3x
Terpstra 2x
Overwinningen Tour/Vuelta/Giro
Boogerd 2x
Terpstra 0x
Overwinningen World Tour klassiekers
Boogerd 1x (Amstel)
Terpstra 1x (Roubaix)
Top 10 Algemeen klassementen grote ronden
Boogerd 2x (10e en 5e in Tour)
Terpstra 0x
Podium World Tour Evenement
Boogerd
Amstel Gold Race 7: (1x 1e, 4x 2e, 2x 3e)
Luik-Bastenaken-Luik 4: (2x 2e, 2x 3e)
Ronde van Lombardije 3: (2x 2e, 1x 3e)
Niki
Ronde van Vlaanderen 1x 2e
Parijs Roubaix 2: (1x 1e, 1x 3e)
E3 Harelbeke 1x 2e
Gent-Wevelgem 1x 2e
Wereldranglijst top 10:
Boogerd 2: (1998, 1999)
Terpstra 0
Voor het palmares van Boogerd mag Niki nog wel even doorfietsen... Boogerd was wereldtop in klassiekers én goed in grote ronden. Terpstra doet het goed in de Vlaamse klassiekers. Boogie was dus een stuk completer.
Het enige dat Terpstra heeft is een monument, Boogerd moet het doen met de Amstel. Op alle andere gebieden is het game set match voor Boogie. Gelukkig kan Terpstra nog even door
Maar goed, misschien komt het gewoon omdat ik Boogerd een beetje vervelend vind overkomen.
meldt hij om 21.19 als het zo ongeveer afgelopen is [="MJW"]
Jonge benen op EEN (BE) om 20.40 hr.
Volgende week deel 2![="Thierry le Brun"]
meldt hij om 21.19 als het zo ongeveer afgelopen is [="MJW"]
Jonge benen op EEN (BE) om 20.40 hr.
drukke avond vanavond op tv[="Jan Willem"]
Vanavond "Merci Merckx" op de Belg om 20.30 uur
vanavond deel 3 alweer van Merci Merckx (of is het 4?) en later op de avond Van Gils, Nys en gasten.
Prachtige serie, erg genoten van de eerste 2 afleveringen, heerlijk ongedwongen opgenomen met prachtige beelden en interviews! TOP [="Jan Willem"]
Vanavond "Merci Merckx" op de Belg om 20.30 uur
de laatste keer kon je via Sport1 de cross (tegen betaling) kijken.[="gios"]
Zondag veldrit van Gavere live op Ziggo sport...voor wie het heeft
En Ziggo Sport is 'gratis' (als in: in standaard pakket van Ziggo)[="Niels"]
Sport 1 = Ziggo Sport
als je Ziggo klant bent, krijg je gratis het kanaal Ziggo Sport. Dat is dus niet het betaalde kanaal[="Niels"]
Sport 1 = Ziggo Sport
a.s. zondag kan je trouwens ook gewoon op de Belg kijken:
maar alleen als je Ziggo-klant bent. Anders moet je gewoon voor Sport 1 betalen.[="Bas"]
En Ziggo Sport is 'gratis' (als in: in standaard pakket van Ziggo)[="Niels"]
Sport 1 = Ziggo Sport
Sport 1 is wel van Ziggo, dus kwa rechten op uitzending kunnen ze dit maken.
[]Wil je nu al in de sfeer van de Ronde van Vlaanderen komen? Kijk dan vanavond naar de docu "In het wiel van de Ronde". Ruben Van Gucht test de klimmetjes uit de Ronde met 6 profs en ook Johan Museeuw geeft tips mee.
Canvas 20.30u
Vanavond [="indobesar"]
Vanaf volgende week maandagavond op Sporza; Kroonprinsen.
Was leuk! [="marcello"]
Vanavond [="indobesar"]
Vanaf volgende week maandagavond op Sporza; Kroonprinsen.
vond eigenlijk nog het leukste/interessantste het deel van MvdP tijdens zn training door Hoge Venen/Eifel met de wheelie op de Hammer.[="indobesar"]
Ja heb goed gelachen. Vlaams is me toch een taaltje
Herkende jij der Hammer?! [="Thierry le Brun"]
vond eigenlijk nog het leukste/interessantste het deel van MvdP tijdens zn training door Hoge Venen/Eifel met de wheelie op de Hammer.[="indobesar"]
Ja heb goed gelachen. Vlaams is me toch een taaltje
"zonder handen!"
Registeer als vriend van de vereniging |