Amstel Gold Race
door: AJG op 2007-04-20 09:49:54[="alstro"]
[="AJG"]
[="Dingo"]
Zo ontzettend makkelijk......feit blijft dat Boogerd er altijd staat op momenten dat ie er moet staan, AGR/LBL, Tour, Lombardije. Goed, hij wint niet, maar zo kan ik nog zeker 20 kanshebbers noemen dan dan allemaal niet winnen.
Zo vertrouw ik erop dat ie er op de Eyserbosweg weer zal zijn in zijn Rood/Wit/blauw.
Maar waarom nu eens niet een keertje iets anders proberen? Die taktiek werkt al jaren niet. Als hij aan de voet van de Cauberg komt met het peloton heeft hij het zitten: di Luca, Valverde, Rebellin, Sanchez en co vliegen hem dan voorbij.
Gewoon eens met een vroege vlucht meegaan, of in de vroege finale (60 km voor de finish of zo) proberen weg te rijden met wat sterke gezellen. Zoals hij dat in LBL vorig jaar ook deed met Joaquin Rodriguez. De concurrentie gaat er altijd in de AGR van uit dat Rabo alles samen houdt. Als ze nu eens proberen vroeger weg te rijden is het volgens mij zeker niet kansloos. Hopelijk is Erik Dekker ploegleider zondag, die is wel goed in improviseren tijdens de wedstrijd. :roll:
Jij denkt dat :
a- een kopgroep met Boogerd erin weg kan blijven
b- de mensen in de kopgroep willen rijden met Boogerd in hun midden
never nooit niet.
Als Rabo niet rijdt in het peloton: wie dan wel??? Liquigas (di Luca), Caisse d'Epargne (Valverde), Gerolsteiner (Rebellin) en Euskaltel (Sanchez) zijn daar niet sterk genoeg voor. Alleen CSC, maar die wachten echt niet tot de laatste Cauberg klim; die proberen wel eerder weg te rijden. Dus Boogerd (kan evengoed Flecha of Freire zijn) moet op pad met CSC-renners. Of ze willen doorrijden met Boogerd is altijd afwachten, maar het lijkt me het proberen waard. Anders verliezen ze zeker. :roll: