Strava naar Runkeeper synchroniseren.

Topic gesloten, alleen lezen

4 berichten

Nieuwe poll opvoeren

door: Proeme op 2019-07-03 12:00:55

vraagje...

ik gebruik altijd Runkeeper én Strava. Mijn TomTom-horloge synchroniseert automatisch met beide.

Nu is er iets mis gegaan met mijn Runkeeper-account waardoor ik daar al mijn activiteiten kwijt ben. Ik dacht: dat synchroniseer ik dan gewoon even weer via www.tapiriik.com

Maar die zegt na 5 seconden dat hij klaar is met synchroniseren en vervolgens staat er nog steeds niks in Runkeeper...

Help?

Als iemand weet hoe ik activiteiten vanuit TomTom Mysports naar Runkeeper verplaats mag het ook... Daar staan verreweg de meesten wel in, dan moet ik alleen de fiets-Elfstedentocht nog even handmatig doen (want die is niet met TomTom gemeten en staat daar dus niet)

Nieuwe poll opvoeren

door: WimL op 2019-07-04 07:58:26

[=Proeme post_id=493760 time=1562148055 user_id=40100] vraagje...

ik gebruik altijd Runkeeper én Strava. Mijn TomTom-horloge synchroniseert automatisch met beide.

Nu is er iets mis gegaan met mijn Runkeeper-account waardoor ik daar al mijn activiteiten kwijt ben. Ik dacht: dat synchroniseer ik dan gewoon even weer via www.tapiriik.com

Maar die zegt na 5 seconden dat hij klaar is met synchroniseren en vervolgens staat er nog steeds niks in Runkeeper...

Help?

Als iemand weet hoe ik activiteiten vanuit TomTom Mysports naar Runkeeper verplaats mag het ook... Daar staan verreweg de meesten wel in, dan moet ik alleen de fiets-Elfstedentocht nog even handmatig doen (want die is niet met TomTom gemeten en staat daar dus niet)
Kan je niet vanuit TomTom Mysports (de app neem ik aan) bestanden exporteren, GPX of TCX?

Nieuwe poll opvoeren

door: Proeme op 2019-07-04 22:34:35

misschien, maar ik kan het niet vinden

ik heb inmiddels wel een youtube-filmpje gevonden wat beschrijft hoe je je Strava-gegevens in bulk kunt downloaden. En dat kan ik dan in bulk weer uploaden naar Runkeeper. Dit weekend even proberen.

Nieuwe poll opvoeren

4 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging