Ventoux

Topic gesloten, alleen lezen

8 berichten

Ventoux

door: Edwardfotografie op 2018-12-24 21:57:57

Ik ben op wintersport en heb vandaag via de IPad de film “Ventoux” bekeken.
Grappig, maar waarschijnlijk omdat er veel herkenning in de film zat (mbt beklimmen vd berg, de camping, het sportcafé, enz).

Edwardfotografie

Ventoux

door: WimL op 2018-12-25 16:44:25

[=Edwardfotografie post_id=491302 time=1545685077 user_id=40856] Ik ben op wintersport en heb vandaag via de IPad de film “Ventoux” bekeken.
Grappig, maar waarschijnlijk omdat er veel herkenning in de film zat (mbt beklimmen vd berg, de camping, het sportcafé, enz).
Wij kwamen hier niet verder dan de kwalificatie: D film.

WimL

Ventoux

door: el_loco op 2018-12-26 09:47:53

Heb het boek gelezen, vrij cliché verhaal. Ik heb iets tegen Bert Wagendorp, hij staat me tegen dus dat helpt ook al niet. Nederlandse films zijn gemiddeld genomen al ondermaats, dus een verfilming van een matig boek ga ik maar niet bekijken. Nu ben ik ook nog nooit bij Mont Ventoux geweest, dat had het misschien iets leuker gemaakt.

el_loco

Ventoux

door: WimL op 2018-12-26 15:36:09

[=el_loco post_id=491324 time=1545814073 user_id=1515] Heb het boek gelezen, vrij cliché verhaal. Ik heb iets tegen Bert Wagendorp, hij staat me tegen dus dat helpt ook al niet. Nederlandse films zijn gemiddeld genomen al ondermaats, dus een verfilming van een matig boek ga ik maar niet bekijken. Nu ben ik ook nog nooit bij Mont Ventoux geweest, dat had het misschien iets leuker gemaakt.
De film is ongeveer 5x slechter dan het boek, acteerprestaties van het niveau lagere school kerstviering. Dus bespaar je de moeite.

WimL

Ventoux

door: Edwardfotografie op 2018-12-26 16:23:29

Pas op...ik zeg ook dat het grappig is. Niet vanwege het script of de acteerprestaties, maar vanwege het feit dat het bekend terrein is 🚴???

Edwardfotografie

Ventoux

door: Pino op 2018-12-26 16:35:37

Als je niks met de Ventoux hebt, kijk je er waarschijnlijk heel anders (mogelijk objectiever) tegenaan.
Ik heb (had) wel wat met de Ventoux en heb me vermaakt.

Pino

Ventoux

door: Alexander op 2018-12-28 18:29:59

Ik ga hem binnenkort eens kijken en ook eens virtueel rijden.

Op dit moment bezig met plannen maken voor volgend jaar en ik had al wat tips gekregen voor een leuke fiets vakantie. Maar de cycloweek naar de Vogezen klinkt wel bijzonder interessant en die zou ik kunnen combineren met een poging tot Cingle.

Alexander

8 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging