Ventoux
door: Edwardfotografie op 2018-12-24 21:57:57
Grappig, maar waarschijnlijk omdat er veel herkenning in de film zat (mbt beklimmen vd berg, de camping, het sportcafé, enz).
8 berichten
Grappig, maar waarschijnlijk omdat er veel herkenning in de film zat (mbt beklimmen vd berg, de camping, het sportcafé, enz).
Wij kwamen hier niet verder dan de kwalificatie: D film.[=Edwardfotografie post_id=491302 time=1545685077 user_id=40856]
Ik ben op wintersport en heb vandaag via de IPad de film “Ventoux” bekeken.
De film is ongeveer 5x slechter dan het boek, acteerprestaties van het niveau lagere school kerstviering. Dus bespaar je de moeite.[=el_loco post_id=491324 time=1545814073 user_id=1515]
Heb het boek gelezen, vrij cliché verhaal. Ik heb iets tegen Bert Wagendorp, hij staat me tegen dus dat helpt ook al niet. Nederlandse films zijn gemiddeld genomen al ondermaats, dus een verfilming van een matig boek ga ik maar niet bekijken. Nu ben ik ook nog nooit bij Mont Ventoux geweest, dat had het misschien iets leuker gemaakt.
Ik heb (had) wel wat met de Ventoux en heb me vermaakt.
Op dit moment bezig met plannen maken voor volgend jaar en ik had al wat tips gekregen voor een leuke fiets vakantie. Maar de cycloweek naar de Vogezen klinkt wel bijzonder interessant en die zou ik kunnen combineren met een poging tot Cingle.
Registeer als vriend van de vereniging |