158 berichten ...
Maar een Mini heeft het voordeel dat je 3 deurs hebt, een sedan is gewoon moeilijker een fiets in krijgen.[="Niels"]
Wij hebben ook een mini en zijn daar mee naar Schotland geweest en mijn fiets lag gewoon achterin.[="Ronald"]
Hmm, gaat in deze je fiets zonder wielen in de kofferbak? Ik heb modelletje eerder en daar lukt het net niet dacht ik eigenlijk (of moet ik beter puzzelen?). Ik zet em nu op de achterbank. Vind ik ook wel zo chique voor het fietsje, maar in de achterbak zou wel stuk beter zijn.
Ik heb een Clio-otje en krijg er twee mtb's in dus het kan wel, maar praktisch is anders.
Een Sedan heeft maar een 'kleine' opening en dat wil nog wel eens probleem zijn!
Fout gegaan?[="Pino"]
Waar is het fout gegaan?[="Rob T"]
Mijn eerste touring
Mijn 2e touring
Welnee, nog steeds een Beier, en m.i. nog een leuke ook.
Hoewel ik niet weet wie/wat er ouder is
Rob, heb je m nog steeds?
Haha de kans dat Niels, toen hij naar Schotland ging, een 5-deurs Mini had is heulllll klein[="PrinceHeerlijk"]
Zeker wat gemist zeker, Mini is er nu ook als 5-deurs hoor! [="Harm Jan"]
Maar een Mini heeft het voordeel dat je 3 deurs hebt, een sedan is gewoon moeilijker een fiets in krijgen.
Als je de oude 2002 tourings bedoelt, nee die heb ik al heel lang niet meer. Zijn opgereden.[="arjan916"]
Fout gegaan?
Welnee, nog steeds een Beier, en m.i. nog een leuke ook.
Hoewel ik niet weet wie/wat er ouder is
Rob, heb je m nog steeds?
En als je met die hele leuke Beier de 4,4 V8 bedoelt, dan moet ik helaas zeggen dat ik die ook niet meer heb, en dat vind ik wel erg jammer achteraf. Mis hem wel. Heb nu een 525.
Bij ons thuis is het ook een BMW familie. Voor mevrouw weliswaar een Mini maar daar cross ik ook heel graag in rond! Die plofjes van de uitlaat blijven gaaf!
Foto's van de gezinsbak:
Staat overigens te koop.
Nikke Terpstra is ook groot BMW liefhebber:
Racet ook op CPZ bijvoorbeeld.
Ja Rob, waar blijven de plaatjes van de Touring? Of wacht je met foto's totdat je de 6 hebt? [=indobesar post_id=483019 time=1508490212 user_id=40091]
Rob, waar blijven de plaatjes van de Touring?
Dit zijn de schatjes die zorgen voor mijn dagelijkse portie Freude am Fahren
2 x thanks! [=indobesar post_id=483021 time=1508493937 user_id=40091]
Bas, die tweewieler is prachtig!
F10 is altijd mooi. Ook met zescilinder?
De F10 is een 530D (dus inderdaad 6 cylinders; 245 pk, 540 Nm) high executive met sequentiële automaat (8v). Rijdt ook ge-wel-dig
De 530d is een parel. Ook heel veel potentie heeft dat blok. Stop er wat pepers in en je gaat naar
Ook foto's van het interieur?
Registeer als vriend van de vereniging |