Jarig Deel 3
door: Noontje op 2014-02-09 08:06:32
tnx![="Zeeuw"]
Ik zie net dat Noontje zich sinds vandaag heeft aangesloten bij de club van 30-ers....
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal!
351 berichten ...
tnx![="Zeeuw"]
Ik zie net dat Noontje zich sinds vandaag heeft aangesloten bij de club van 30-ers....
Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Mooi forum geworden heren!
Feliciteren is hier idd een stille dood gestorven. Denk dat FB dit heeft overgenomen.[="Kestrel2007"]
Hebben we het feliciteren afgeschaft of staat dat nu elders? Waar?
Mooi forum geworden heren!
Meeste forumleden komen inmiddels op zo'n leeftijd, dat het de vraag is of dat nog wel een felicitatie waard is? [="Rob T"]
Feliciteren is hier idd een stille dood gestorven. Denk dat FB dit heeft overgenomen.
Ik sprak met Bas en die meldde, dat felicitaties veel meer via andere sociale media als Facebook lopen.[="PrinceHeerlijk"]
Meeste forumleden komen inmiddels op zo'n leeftijd, dat het de vraag is of dat nog wel een felicitatie waard is? [="Rob T"]
Feliciteren is hier idd een stille dood gestorven. Denk dat FB dit heeft overgenomen.
De wereld verandert snel Princeheerlijk.
[="PrinceHeerlijk"]
JeroenB en pct: Gefeliciteerd!!
ROB GEFELICITEERD !!!
[="Ronald"]
Er zijn uitzonderingen op de regel om dit topic niet meer actief bij te houden;
ROB GEFELICITEERD !!!
[="gios"]
JeroenB en pct: Gefeliciteerd!!
Ik had het berichtje even over het hoofd gezien, maar alsnog dankje !
Ook nog van harte![="Ronald"]
Er zijn uitzonderingen op de regel om dit topic niet meer actief bij te houden;
ROB GEFELICITEERD !!!
En vandaag Bas 50!
Gefeliciteerd (denk ik........
Dank je wel! (zie dit nu pas [="Harm Jan"]
Rob alsnog en Bas van harte gefeliciteerd.
Dat moet gevierd worden![="Alwin"]
Gefeliciteerd allemaal! Zie dat wielertoerist.nl vandaag 10 jaar bestaat. Toch een mooie mijlpaal.
http://i405.photobucket.com/albums/pp134/NK2003/verrassing%20in%20bet_zpstciy3qrg.jpg
Jaja broekie... Regel jij nou maar dat bosritje, dan zal ik je eens leren fietsen [="Harm Jan" post_id=494988 time=1570016746 user_id=2640]
Gefeliciteerd fiets PAPA
[="Harm Jan" post_id=498372 time=1600758741 user_id=2640]
Voor good old Rob T stof ik het jarig topic graag af! Van harte Rob
Van harte Thierry
Registeer als vriend van de vereniging |