Voetbal cafe deel 3

Topic gesloten, alleen lezen

1375 berichten ...

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Bas op 2014-06-03 22:34:20

De Champions League finale vanuit een ander perspectief:

https://www.youtube.com/watch?v=OaAM77RzZRM

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: gios op 2014-06-12 21:50:32

:knor: Het WK begint zo :knor:

Wat denken we er van? Gaat NL nog een beetje ver komen, of moeten we al snel voor wat Rode Duivels juichen??

Voor vanavond voorspel ik alvast een verrassing; Kroatië gaat Brasil verslaan. :oke:

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Ottie op 2014-06-12 21:58:44

Beetje jammer dat ik dit WK serieus aan het trainen ben :-( . Mocht altijd graag met een goede pot bier alle wedstrijden voor de buis volgen. Maar dan kom ik in de Transalp niet meer vooruit. :lol:

Maar laat die verrassing maar komen dan.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: gios op 2014-06-12 22:10:42

Verrassingen zijn altijd leuk jah :D :oke:

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Ottie op 2014-06-12 22:15:12

[="gios"]
Verrassingen zijn altijd leuk jah :D :oke:
zier er naar uit (schakel net na 11 minuten in) dat je gelijk gaat krijgen...

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Kestrel2007 op 2015-01-25 19:46:01

Nee, ik doe het niet.....

Nieuwe poll opvoeren

Kestrel2007

Voetbal cafe deel 3

door: gios op 2015-01-25 20:50:28

[="Kestrel2007"]
Dan doe ik het. 4 verliespunten vandaag. Prima voor PSV.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Kestrel2007 op 2015-01-25 21:21:40

[="gios"]
[="Kestrel2007"]
Dan doe ik het. 4 verliespunten vandaag. Prima voor PSV.
Kan ik overbieden : 5 onnodige verliespunten voor Feyenoord tegen Ajax. Toch TROTS!

Nieuwe poll opvoeren

Kestrel2007

Voetbal cafe deel 3

door: concorde op 2015-10-14 21:20:55

Het is hier heerlijk rustig, in het voetbalcafé. :oke:

Nieuwe poll opvoeren

concorde

Voetbal cafe deel 3

door: Proeme op 2015-10-14 21:49:53

Nog niet gezien dat we een voetbalcafé hebben. Anders had ik mijn teleurstelling over Oranje wel ff geuit. Een EK (of WK) zonder Nederland is toch echt minder leuk dan een EK (of WK) mét Nederland.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Pietertje op 2015-10-16 17:58:48

[="Proeme"]
Nog niet gezien dat we een voetbalcafé hebben. Anders had ik mijn teleurstelling over Oranje wel ff geuit. Een EK (of WK) zonder Nederland is toch echt minder leuk dan een EK (of WK) mét Nederland.
Understatement. Een eindtoernooi zonder Nederland is gewoon k#t. Zeker als je wél de kwaliteiten hebt om je te plaatsen voor het eindtoernooi. Het was de gehele kwalificatiecyclus bagger. Hoogtijd om een aantal spelers te slachtofferen en te bouwen aan een nieuw Oranje. Maar ook bij de KNVB moeten er een aantal dingen anders. Te beginnen moet Bert van Oostveen opstappen, hij is verantwoordelijk voor het feit dat wij met een incapabele bondscoach zitten.

Tegen de Tsjechen is ons doek definitief gevallen, ook al omdat Turkije zijn wedstrijd gewoon won. Maar dat we het niet zouden gaan halen was al maandenlang duidelijk want iedere wedstrijd was een drama.

Het begon met verlies tegen Tsjechië, vervolgens wonnen we van Kazachstan maar dat moest van erg diep komen. De beslissende goals vielen pas kort voor tijd terwijl je van zo'n ploeg gewoon met 5-0 hoort te winnen. Daarna was er dat domme verlies op IJsland. Het water stond ons toen al aan de lippen. In Amsterdam verloren we bijna van Turkije, de gelijkmaker stond pas na 93 minuten op het scorebord.

Daarna wonnen we van Letland.....je mag niet minder verwachten. Maar ook dat was weinig overtuigend. Vervolgens verlies je wéér van IJsland en deze keer ook van Turkije. Kazachstan wordt dan nog moeizaam verslagen en de afsluiter was opnieuw een verlies tegen Tsjechie, dat nota bene het grootste gedeelte van de wedstrijd met 10 man moest spelen.

Kwalificatie voor het EK is geen enkel moment in zicht geweest. Het is diep en diep triest. Deze week is het al een jaar geleden dat wij op IJsland verloren.....vanaf dat moment waren de kaarten eigenlijk al geschud. Het was wachten op het wonder waarvan iedereen wist dat het niet zou gebeuren.

Er gaan 24 landen naar het EK van volgend jaar, een recordaantal. Er zijn meer landen die wel gaan dan landen die niet gaan. En wij zijn er niet bij. Ik kan er nog kwaad om worden, dat kan ik volgend jaar nog steeds en over 5 jaar nog steeds.

Nieuwe poll opvoeren

Pietertje

Voetbal cafe deel 3

door: Proeme op 2015-10-16 18:38:39

Nou ja, uiteindelijk is het maar voetbal. Er zijn belangrijkere dingen in het leven. Dat relatieveringsvermogen vind ik, in elk geval bij mezelf, wel belangrijk. Neemt niet weg dat ik er van baal dat we er niet bij zijn... :(

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Zeeuw op 2015-10-16 20:08:12

[="Proeme"]
Nou ja, uiteindelijk is het maar voetbal. Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Wielrennen bijvoorbeeld hè :lol:

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Thierry le Brun op 2016-03-06 19:27:04

http://www.destentor.nl/sport/voetbal/amateurs-landelijk/duel-vvog-harderwijk-ontsierd-door-oerwuidgeluiden-video-1.5793015

mooi statement van beide ploegen: gewoon van veld afstappen en daarna 5 minuten lummelend de tijd volmaken.

edit: [url=http://www.ad.nl/ad/nl/1016/Nederlands-voetbal/article/detail/4257811/2016/03/06/Hoofdklasser-VVOG-stapt-van-het-veld-na-oerwoudgeluiden.dhtml]deze laat nog mooier de laatste 5 minuten zien

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

Voetbal cafe deel 3

door: Proeme op 2016-03-06 22:08:10

mooi statement inderdaad. En die scheidsrechter moet zich diep schamen.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: vc-charlie op 2016-03-07 11:28:28

[="Thierry le Brun"]
http://www.destentor.nl/sport/voetbal/amateurs-landelijk/duel-vvog-harderwijk-ontsierd-door-oerwuidgeluiden-video-1.5793015

mooi statement van beide ploegen: gewoon van veld afstappen en daarna 5 minuten lummelend de tijd volmaken.

edit: [url=http://www.ad.nl/ad/nl/1016/Nederlands-voetbal/article/detail/4257811/2016/03/06/Hoofdklasser-VVOG-stapt-van-het-veld-na-oerwoudgeluiden.dhtml]deze laat nog mooier de laatste 5 minuten zien
Hulde voor beide teams!

Nieuwe poll opvoeren

vc-charlie

Voetbal cafe deel 3

door: ascolnago op 2016-03-08 09:39:09

[="Proeme"]
Heel toevallig ken ik de scheidsrechter persoonlijk, heb het verhaal gehoord voordat de beelden op het internet stonden, wel handig voor de publiekelijke opinie om het moment dat de scheidsrechter naar het publiek gaat uit je filmpje te knippen (zorg dan dat je het compleet maakt maar niet gaan knippen) en zeggen dat de scheidsrechter geen actie onderneemt. Maar heel jammer dat er meerdere camera 's waren die dit wel hebben opgenomen.

De scheidsrechter heeft wel degelijk gelijk actie ondernomen, is zelf naar dat publiek gegaan en de groep toegesproken (achteraf niet slim van hem maar ik kan me als scheidsrechter heel goed voorstellen dat je dat doet 4 min. voor het einde), die daar achter het doel stonden, daarna ging de wedstrijd verder, VVOG heeft eerst gewoon doorgespeeld, corner genomen totdat de bal nabij de dugouts kwam en de assistent door bleef zeuren, trainers weten heel goed dat ze dat niet moeten doen.
Maar de scheidsrechter krijgt nu alle aandacht omdat hij het niet handig heeft opgelost, maar die idioot die moet aangepakt worden.

En ja de scheidsrechter heeft zijn leermoment eruit gehaald, maar voor amateurnivo gaat dit heel ver, terwijl het betaalde gedeelte de afgelopen maanden een statement had kunnen maken, maar het gewoon nalaat en bang zijn voor de consequentie van de bond.

Nu speelt VVOG het braaftste jongentje van de klas, wij hebben wel lef, maar ook daar staan idioten langs de lijn op zaterdag en zondag, weet ik als scheidsrechter en rapporteur en wat die uitkramen is ook niet mis.

Nieuwe poll opvoeren

ascolnago

Voetbal cafe deel 3

door: el_loco op 2016-03-08 11:42:04

[]En ja de scheidsrechter heeft zijn leermoment eruit gehaald, maar voor amateurnivo gaat dit heel ver, terwijl het betaalde gedeelte de afgelopen maanden een statement had kunnen maken, maar het gewoon nalaat en bang zijn voor de consequentie van de bond.
Daar heb je zeker een punt. Het is makkelijk schieten op mensen die uiteindelijk ook gewoon hun hobby uitoefenen en zeker niet om dit soort onzin gevraagd hebben.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Rob T op 2016-03-08 14:08:46

Zullen we de deur weer dicht doen?

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: ascolnago op 2016-03-08 14:28:26

[="Rob T"]
vlg mij niet nodig Rob, heb mijn statement gemaakt en is het klaar wat mij betreft, vond gewoon dat ik het moest aanvullen aangezien er in de media een niet correct beeld is ontstaan over deze man in het zwart

Nieuwe poll opvoeren

ascolnago

Voetbal cafe deel 3

door: Rob T op 2016-03-08 15:24:54

[="ascolnago"]
[="Rob T"]
vlg mij niet nodig Rob, heb mijn statement gemaakt en is het klaar wat mij betreft, vond gewoon dat ik het moest aanvullen aangezien er in de media een niet correct beeld is ontstaan over deze man in het zwart
Ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt. Ajax en zeker ook Feyenoord hebben duidelijk kansen laten liggen.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Thierry le Brun op 2016-03-08 15:27:30

[="ascolnago"]
[="Rob T"]
en dat is toch ook alleen maar goed?
ik zie enkel een bericht op internet wat de boel wellicht eenzijdig toont. Jij hebt dan ( voor dit forum althans) de informatie van de andere kant.
voor mij alleen maar een extra inzicht in dit verhaal.

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

Voetbal cafe deel 3

door: Proeme op 2016-03-08 21:06:26

[="ascolnago"]
[="Proeme"]
Heel toevallig ken ik de scheidsrechter persoonlijk, heb het verhaal gehoord voordat de beelden op het internet stonden, wel handig voor de publiekelijke opinie om het moment dat de scheidsrechter naar het publiek gaat uit je filmpje te knippen (zorg dan dat je het compleet maakt maar niet gaan knippen) en zeggen dat de scheidsrechter geen actie onderneemt. Maar heel jammer dat er meerdere camera 's waren die dit wel hebben opgenomen.

De scheidsrechter heeft wel degelijk gelijk actie ondernomen, is zelf naar dat publiek gegaan en de groep toegesproken (achteraf niet slim van hem maar ik kan me als scheidsrechter heel goed voorstellen dat je dat doet 4 min. voor het einde), die daar achter het doel stonden, daarna ging de wedstrijd verder, VVOG heeft eerst gewoon doorgespeeld, corner genomen totdat de bal nabij de dugouts kwam en de assistent door bleef zeuren, trainers weten heel goed dat ze dat niet moeten doen.
Maar de scheidsrechter krijgt nu alle aandacht omdat hij het niet handig heeft opgelost, maar die idioot die moet aangepakt worden.

En ja de scheidsrechter heeft zijn leermoment eruit gehaald, maar voor amateurnivo gaat dit heel ver, terwijl het betaalde gedeelte de afgelopen maanden een statement had kunnen maken, maar het gewoon nalaat en bang zijn voor de consequentie van de bond.

Nu speelt VVOG het braaftste jongentje van de klas, wij hebben wel lef, maar ook daar staan idioten langs de lijn op zaterdag en zondag, weet ik als scheidsrechter en rapporteur en wat die uitkramen is ook niet mis.
ah, media geven dus een beeld dat niet compleet is. In dat geval neem ik de woorden over de scheidsrechter terug. Die rode kaart lijkt nog steeds dom. Heeft die assistent een waarschuwing gehad?

dat er bij de profs al veel eerder iets had moeten gebeuren staat overigens als een paal boven water.

Nieuwe poll opvoeren

Voetbal cafe deel 3

door: Thierry le Brun op 2016-03-08 21:31:39

De Stentor plaatst al een soort van [url=http://www.destentor.nl/regio/harderwijk/scheidsrechter-greep-w%C3%A9l-in-tijdens-racisme-incident-vvog-1.5803546]'rectificatie'

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

1375 berichten ...

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging