258 berichten ...
Vrijdag was ik bij de Centrumcross in Surhuisterveen. Mooie rit, al was de wedstrijd (zowel bij de dames als bij de heren) niet erg spannend.
Ik heb wel wat mooie foto's kunnen maken:
om me te volgen op Facebook:
ik heb een sigma 15-70 gekocht, best blij mee
Mooie foto's.[="Proeme"]
foto's van het criterium in Wateringen, afgelopen donderdag
Ik bedoelde meer dat ie op een Belkin fiets reed. [="Proeme"]
LtD zat in de kopgroep, maar kon die niet bijhouden. Zakte af naar de 3e groep. Maar uiteindelijk pakten alle drie groepjes een ronde op het peloton (dat wat er van over was), dus maakte het niet uit.
De uitslagen van kermiskoersen neem ik niet al te serieus bij de profs.
worden op cyclingdatabase.com , terecht, ook niet eens vermeldt en dus ook niet meegenomen in de uitslagenlijsten van de diverse renners.[="Joostje"]
Ik bedoelde meer dat ie op een Belkin fiets reed. [="Proeme"]
LtD zat in de kopgroep, maar kon die niet bijhouden. Zakte af naar de 3e groep. Maar uiteindelijk pakten alle drie groepjes een ronde op het peloton (dat wat er van over was), dus maakte het niet uit.
De uitslagen van kermiskoersen neem ik niet al te serieus bij de profs.
snap ik[="Joostje"]
Ik bedoelde meer dat ie op een Belkin fiets reed.
mee eens, maar ze zijn wel leuk om te bekijken (en te fotograferen)[]De uitslagen van kermiskoersen neem ik niet al te serieus bij de profs.
Volgend jaar zelf maar meedoen ipv foto's maken...
afgelopen zomer heb ik foto's gemaakt bij de Tour in Utrecht. Inmiddels liggen 2 exemplaren afgedrukt en gesigneerd hier naast me!
Zie hier het hele verhaal:
Gaaf! Mooie foto's ook![="Proeme"]
hoe cool is dit...
afgelopen zomer heb ik foto's gemaakt bij de Tour in Utrecht. Inmiddels liggen 2 exemplaren afgedrukt en gesigneerd hier naast me!
Zie hier het hele verhaal:
https://s31.postimg.org/ectja1tzv/Ph_MP60_2_6264.jpg
de hele serie vind je door op
zie
(of via
Ik moet in de maand oktober voor mijn fotoclub (
Red Bull Kop Over Kop komende zondag weet ik. Maar verder kan ik eigenlijk niks vinden. Seizoen is ook al wel zo ongeveer voorbij natuurlijk, maar toch... zie ik iets over het hoofd? En voor veldrijden begint het natuurlijk pas net.
Sent from my HTC U11 using Tapatalk
14 oktober is de superprestige in Gieten en een maand later is er een veldrit in Hoogeveen. [="Proeme"]
Zijn er nog leuke fietsevenementen in het noorden van het land, voor zover jullie weten?
Ik moet in de maand oktober voor mijn fotoclub (
Red Bull Kop Over Kop komende zondag weet ik. Maar verder kan ik eigenlijk niks vinden. Seizoen is ook al wel zo ongeveer voorbij natuurlijk, maar toch... zie ik iets over het hoofd? En voor veldrijden begint het natuurlijk pas net.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik bedoelde eigenlijk op amateur-niveau (want over het algemeen makkelijker toegankelijk), maar Gieten had ik ook gemist inderdaad.[="Jan Willem" post_id=489538 time=1538418971 user_id=1038]
14 oktober is de superprestige in Gieten en een maand later is er een veldrit in Hoogeveen.
Hoogeveen is jeugd. Dat voldoet prima.
Ze staan genoteerd. Dank!
Registeer als vriend van de vereniging |