9 berichten
Hoe lang moet ie zijn? ben er wel eens geweest en heb van daaruit twee of drie routes gefietst. Goed te doen.[=Bamikanarie post_id=486472 time=1524117775 user_id=40796]
Wij gaan in Augustus naar de Moezel naar Landal Sonnenberg.
Heeft er iemand een mooie route die je met de racefiets kan rijden daar in de omgeving met wat leuke beklimmingen ?
Let me know .
Langs beide kanten van de Moezel ligt een fietspad langs de weg. De weg aan de linkeroever is drukker dan aan de rechteroever (links/rechts stroomafwaarts gezien, dus rijdend richting Rijn).
Dat park is overigens waar ik (in 1993) voor het eerst in het buitenland heb gefietst. Toen fietste ik nog niet zulke lange rondje, ca. 30-40 km. Volgens mijn trainingdagboek ben ik o.a. richting Büdlich, Heidenburg, Papiermühle en Piesport gefietst. Details weet ik niet meer, wel dat het steeds 1 of 2 klimmen waren.
Zo rond de 70 Km. Ik heb een route gevonden die gaat vanuit Landal Sonnenberg - Trittenheim / Bernkastle-Hues - Stumpfer turm - Horrath-Landal.[=MEG post_id=486478 time=1524166347 user_id=13]
Hoe lang moet ie zijn? ben er wel eens geweest en heb van daaruit twee of drie routes gefietst. Goed te doen.
[=Bamikanarie post_id=486472 time=1524117775 user_id=40796]
Wij gaan in Augustus naar de Moezel naar Landal Sonnenberg.
Heeft er iemand een mooie route die je met de racefiets kan rijden daar in de omgeving met wat leuke beklimmingen ?
Let me know .
Dit moet ongeveer 76 km zijn
Registeer als vriend van de vereniging |