maat dogma
door: vinc op 2010-09-16 23:05:08
+1 idd[="martijn"]
Dan zou ik mijn zadel wat lager zetten......[="carolus210941"]
Van zadel naar stuur is perfect maar van zadel naar pedaal had iets minder mogen zijn.
59 berichten
+1 idd[="martijn"]
Van zadel naar stuur is perfect maar van zadel naar pedaal had iets minder mogen zijn.
[="PrinceHeerlijk"]
nee/tubes[="carolus210941"]
Zijn boras wielen geschikt voor draadbanden en past de camp cassette 11 speed
ja/geschikt 11 speed
[="martijn"]
wat inspiratie voor wielen:[="carolus210941"]
Welke carbonwielen zijn wel geschikt voor draadbanden en 11speed en er goed uitzien?[="PrinceHeerlijk"]
ja/geschikt 11 speed
Ga niet zoeken neem gewoon deze, staan fantastisch onder een Dogma [="carolus210941"]
Welke carbonwielen zijn wel geschikt voor draadbanden en 11speed en er goed uitzien?
Dan heel even wachten dan heb je full carbon clinchers van ZIPP...[="Rob T"]
Ga niet zoeken neem gewoon deze, staan fantastisch onder een Dogma [="carolus210941"]
Welke carbonwielen zijn wel geschikt voor draadbanden en 11speed en er goed uitzien?
[="PrinceHeerlijk"]
ja/geschikt 11 speed
Wel geschikt zijn voor 11 speed:[="carolus210941"]
Welke carbonwielen zijn wel geschikt voor draadbanden en 11 speed?[="PrinceHeerlijk"]
ja/geschikt 11 speed
- alle wielen waar een campa (10 sp) body op zit/kan.
Welke voor clincher? Lezen? Jan Willem geeft je een link...
De lijst is immers veuls te lang.
Poging 2:
Tweede poging.[="carolus210941"]
Welke carbonwielen zijn wel geschikt voor draadbanden en 11 speed?[="PrinceHeerlijk"]
ja/geschikt 11 speed
Even niet letten op de Japanse afwerking.
De man wil wielen met draadbandjes. Volgens mij passen draadbandjes niet echt lekker op de Bora's van Rene.[="Tim"]
ik ben het (bijna) altijd met je eens Rob, maar ik zou toch voor de Bora's gaan (had Reneke die niet een paar te koop staan??)
Wat valt er nu aan een Corima te pimpen?[="Noontje"]
wat een zipp fetisjisme, Reynolds en Corima's (afhankelijk van type) zijn minstens zo goed, waarbij de corima's nog een leuke pimpfactor hebben ook
En wat zou je nu aan een Zipp 404 willen pimpen??
http://webshop.epbike.nl/images/Zipp_404_Clincher.jpg
Oh, ze bedoelt dat je met Corima's je Pina kunt pimpen!!!!! Dat had ik idd niet begrepen.[="Jan Willem"]
@Rob T, het gaat om het pimpen van de fiets. Niet om het pimpen van de wielen
kan ik me voorstellen.[="Rob T"]
Oh, ze bedoelt dat je met Corima's je Pina kunt pimpen!!!!! Dat had ik idd niet begrepen.[="Jan Willem"]
@Rob T, het gaat om het pimpen van de fiets. Niet om het pimpen van de wielen
kijk! That's my girl!!! [="Noontje"]
wat een zipp fetisjisme, Reynolds en Corima's (afhankelijk van type) zijn minstens zo goed, waarbij de
WRONG: Peters girl, hebberd[="Tim"]
kijk! That's my girl!!! [="Noontje"]
wat een zipp fetisjisme, Reynolds en Corima's (afhankelijk van type) zijn minstens zo goed, waarbij de
@Rob: Sorry, maar ik vind ZIpp'snu ook niet echt een enorme pimpfactor hebben. Corima's glimmen tenminste nog een beetje
M.a.w.: die Zipp'ies zijn niet op hun best bij een druk frame...IMHO.
Tiest verstaat die kunst beter...:
http://www.robmeeuwessen.nl/wieltjes_01.jpg
(maar dat zal wel weer niet 'kunnen' door het grote verschil in prijsniveau tussen frame en wielen...)
Het gaat hier om een Dogma, die zijn gemaakt om aandacht te trekken, dus des te meer schreeuwende items des te meer aandacht.[="litespeed"]
Mij ontgaat de logica van het kopen van een frameset van 4000,- om vervolgens de aandacht naar de wielen te trekken...
M.a.w.: die Zipp'ies zijn niet op hun best bij een druk frame...IMHO.
(maar dat zal wel weer niet 'kunnen' door het grote verschil in prijsniveau tussen frame en wielen...)
Voor iets meer ingetogenheid moet je een ander merk zoeken, Parlee bvb, pure schoonheid
[="Rob T"]
Zipp 404 zijn ijzersterk.[="carolus210941"]
Ik vind de ZIPP404 mooi .Zijn die sterk genoeg om in de ardennen te toeren aangezien ik altijd alleen ben.Hoe zit het met de remblokjes?[="Rob T"]
Je hebt twee varianten voor draadbandjes. Met aluminium velgrand en helemaal van carbon. Als je met Alu velgrand neemt, dan kun je gewone remblokken gebruiken (Campa in jou geval).
Welke moet ik nemen?[="Metor"]
Dan heel even wachten dan heb je full carbon clinchers van ZIPP...[="Rob T"]
Je moet jezelf alleen afvragen of je dat goed genoeg vindt remmen in afdalingen en de regen. En wil je af en toe wisselen van wielen, dat zou kunnen betekenen dat je ook moet wisselen van remblokken.
Registeer als vriend van de vereniging |