285 berichten ...
Ik weet dat een hoop mensen meer van rust, all black etc. zijn, maar ik niet helemaal [=Bontempi post_id=498025 time=1596395300 user_id=406]
En de kabels ook zwart, maakt het geheel een stuk rustiger
Ik vind de witte kabels juist wel mooi afsteken.
Echter ik ben nog niet een verwoed verzamelaar van allemaal onderdelen, dus ben wat zoekende.
Er zit een vierkante trapas is en dus moet ik de crank daar op aanpassen. Ik heb nog 10 speed shimano wielen liggen, die zou ik kunnen gebruiken.
Verder moet ik dus kijken naar hoe dit op te bouwen, welke crank kan ik wel en niet gebruiken? Ik hoef geen triple voor, dubbel kan hoeft niet.
Maar ja dan komt het volgende:
Stuur
Crank
Cassette
Remmen
Achterderailleur
Shifters
Alles bij elkaar los zoeken is best een prijzige aangelegenheid en dan kan ik ook wel een tribian gravelbike kopen bij de Decathlon. Dus ik twijfel nog, iemand nog goede opties voor een crank?
Kun je specifieker zijn in je wensen: 9/10/11 speed, crank welke tandwielverhouding, remmen disc/canti, achterderailleur bereik?[="Harm Jan" post_id=504175 time=1665492064 user_id=2640]
Ik wil graag een nieuw projectje beginnen. Ik heb van Gios een Giant frame overgenomen en wil deze op gaan bouwen als gravelbike/veldrijfiets.
Echter ik ben nog niet een verwoed verzamelaar van allemaal onderdelen, dus ben wat zoekende.
Er zit een vierkante trapas is en dus moet ik de crank daar op aanpassen. Ik heb nog 10 speed shimano wielen liggen, die zou ik kunnen gebruiken.
Verder moet ik dus kijken naar hoe dit op te bouwen, welke crank kan ik wel en niet gebruiken? Ik hoef geen triple voor, dubbel kan hoeft niet.
Stuur
Crank
Cassette
Remmen
Achterderailleur
Shifters
Alles bij elkaar los zoeken is best een prijzige aangelegenheid en dan kan ik ook wel een tribian gravelbike kopen bij de Decathlon. Dus ik twijfel nog, iemand nog goede opties voor een crank?
Of liever, wat heb je wel?[=Pino post_id=504181 time=1665561962 user_id=26]
Kun je specifieker zijn in je wensen: 9/10/11 speed, crank welke tandwielverhouding, remmen disc/canti, achterderailleur bereik?
[="Harm Jan" post_id=504175 time=1665492064 user_id=2640]
Ik wil graag een nieuw projectje beginnen. Ik heb van Gios een Giant frame overgenomen en wil deze op gaan bouwen als gravelbike/veldrijfiets.
Stuur
Crank
Cassette
Remmen
Achterderailleur
Shifters
Velgremmen of schijfremmen?[="Harm Jan" post_id=504175 time=1665492064 user_id=2640]
Stuur
Crank
Cassette
Remmen
Achterderailleur
Shifters
Ik heb nog oude onderdelen liggen, o.a. een paar sturen die nog goed zijn, stuurpennen en zadelpennen. En ook een oude vierkante crank. Velgremmen en shifters ook, maar dat is behoorlijk oud spul (Shimano 105 9 speed). Je bent welkom om de boel te komen bekijken en gratis mee te nemen als je wil.
Registeer als vriend van de vereniging |