Fietsbrillen

Topic gesloten, alleen lezen

231 berichten ...

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: nagtie op 2011-04-13 18:53:05

Ik heb alle soorten lenzen gehad, maar het is niet alleen de pollen, ik verdraag ze ook zonder pollen nauwelijks.
Het is ook een kwelling om ze in te krijgen, ik heb een te groot knijpreflex of zo, dus van de 100 keer dat ik ze in doe zitten ze 99 keer op mijn wimpers.

Nee lenzen is de optie niet voor mij.

Decathlon Luik is inderdaad een goed idee, ik ga gelijk kijken, ik weet wel dat in Belgie er niet veel winkels waren die hem hadden, maar of ik Luik al had gekeken weet ik niet zeker.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: cruzo op 2011-06-07 16:13:21

Vraagje aan de oakley kenners: looks too good 2b true. Een jawbone met 3 paar iridium lenzen voor eur 150. hij heeft er 3 in de aanbieding. Wat maken jullie hiervan?

http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/zonnebrillen-en-brillen-heren/455795798-oakley-jawbone-white-frame-met-blue-iridium-lens-custom.html?return=eJw1jFsKgzAQRfci6GceNW0hEsTuJKjFYNQhM4HS0r13Qtu%2Fc%2BbeO95q%2BwpWdWj1WdkKZ5%2FGpVuIwEq5HjDvYvNpJYjeE4o9ym9FwAL9IzrdTOjoqNtB1%2B0thwIX0xp1NeyR2J8BGPE%2B4a8F5aoYNg6GPW9zCiPrgWV%2BagCyU00O7v%2Bp6t4f1AMzhA%3D%3D&df=1&fta=eNo1jUGOwjAQBP8yh5ztxCRLj%2FIFvhANOIAlh1jYhgjE39fJLrdqdU%2BNoMM74geU7354iI%2FEEV3Ji%2B91ZWOfZmjODro1jVGdYZ%2FwcoHj2cbShATFU8AtT%2BPdnXiODnUVQu5VlV3%2FvVqtBhTkMhIXWYkNyNntXd2C9LGW8byXZQM5Nn9gdu260GWc5iA2Dn68XdJ1lahS7EGTLMPqLSq7iWuQPIkP%2F%2FggFii8P59fxzNISA%3D%3D&fta_ind=3&fs=1

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Metor op 2011-06-07 16:22:49

Ik ben geen Oakley expert maar ziet er oke uit.
Tiest kan hier zeker wel meer over zeggen.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: TiesT op 2011-06-07 18:44:26

Sow, dat is niet duur. De hoezen, neusstukjes en frames zijn echt. De meeste lenzen herken ik direct. Het is cheap maar ik zou het wel aan durven.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: gios op 2011-06-07 18:49:00

[="TiesT"]
Sow, dat is niet duur. De hoezen, neusstukjes en frames zijn echt. De meeste lenzen herken ik direct. Het is cheap maar ik zou het wel aan durven.
Volgens mij heeft een vriendin van mij wel eens besteld hier, en dat was vertrouwd.
Voor de zekerheid zal ik het haar nog vragen.

edit: Klopt!

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Ronald op 2011-06-07 21:10:38

En hoe komt zo'n meneer de verkopert aan zijn spullen?

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Bas op 2011-06-07 21:42:52

Op eBay zijn ze te koop vanaf zo'n 100 GBP (ongeveer 112 euro)

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: TiesT op 2011-06-07 22:19:17

Dan zitten er niet 3 sets lenzen (incl iridium) bij Bas ;-)

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: gios op 2011-06-08 23:42:58

[="Ronald"]
En hoe komt zo'n meneer de verkopert aan zijn spullen?
Ik heb het hem gevraagd, dit was zijn antwoord:
[]Want het zit zo:

Ik haal de oakley jawbone brillen uit de U.S.A. Florida

Mijn tante woont daar dus die stuurt ze per post op.

Alle papieren zijn aanwezig. Ben zelf ook een wedstrijdrenner dus ik heb er zeker verstand van.

Heeft u nog vragen of andere dingen. Dan hoor ik het graag.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: sandra op 2012-01-29 10:32:30

[="HenkP"]
[="who cares"]
[="Bas"]
Dankzij Ds. Spiff ben ik nu een tevreden Tifosidrager: http://www.tifosioptics.com/
Excellent value for money :oke: (nee ik heb geen aandelen oid)
Ik zat te kijken op de website waar ze in NL deze hadden . Klik de link aan met lokaties op googlemaps en er zou er 1 in Deurne zitten , maar die hebben ze dus verkeerd geplaatst want die bikeshop ( Beethoven's Bike Shop ) zit in Deurne bij Antwerpen . Ik zag wel dat ze ze in Liessel hebben bij Jarno Bakker ( jawel de broer van Erwin ) , misschien dat ik even ga kijken .
Er zijn ook diverse webshops die ze verkopen; ben even kwijt waar ik die van mij heb besteld :oops:

Edit: BIke2Build was het.
Gisteren kwam ik deze brillen bij toeval tegen (bij Runnersworld) en ik moet zeggen dat ze wel heel lekker zaten. Zijn er ondertussen meer mensen die met deze brillen ervaring hebben?

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: who cares op 2012-01-29 12:01:38

[="sandra"]

Gisteren kwam ik deze brillen bij toeval tegen (bij Runnersworld) en ik moet zeggen dat ze wel heel lekker zaten. Zijn er ondertussen meer mensen die met deze brillen ervaring hebben?
Hij zit lekker , alleen vanwege mijn zweet hield het schroefje van de neusbeugel het maar 1 jaar vol . Daarna in het 2e jaar maar secondenlijm gebruikt om die vast te maken .

Heb nu maar een FastRider Vary antraciet ( er is ook een zilvere versie ) gekocht en die voelt ook niet verkeerd aan en niet duur : € 16,95 . Er is een goedkopere ( 14,95 , 1 glas ) en duurdere ( 19,95 3 glazen) versie .

Nieuwe poll opvoeren

who cares

Fietsbrillen

door: Tazzy op 2012-02-19 13:54:40

Na mijn valpartij afgelopen oktober moest ik aan een andere bril. Tot nu altijd Smit Treshold gedragen.
Mja daar heb ik ff geen centen voor. Heb nu een uvex tering ding van een paar stuivers wat niet lekker blijft zitten en beslaat. Kortom tijd voor wat anders. Iemand nog een leuke betaalbare tip? 2ehands oakley is ook een optie op dit moment

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Tim op 2012-02-19 14:00:21

Wat is eigenlijk t verschil tussen de Oakley split jacket en de jawbone?

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: who cares op 2012-02-19 14:07:08

Het is maar wat je wilt :

Ik heb een FastRider Vary van €16,95 en heb het gevoel dat ie prettig zit en geen last gehad van aanslag tot nu toe .

Nieuwe poll opvoeren

who cares

Fietsbrillen

door: TiesT op 2012-02-19 16:13:31

[="Tim"]
Split jacket is minder hoog en een beetje smaller. Ook wat minder keus qua kleuren en lensen. Het wisselsysteem is hetelfde.

De jawbone zal snel verwijderen en plaatsmaken voor een racing jacket 2.0 Een licht aangepaste versie van de huidige jawbone.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Jan Willem op 2012-02-19 16:30:36

[="TiesT"]
[="Tim"]
Split jacket is minder hoog en een beetje smaller. Ook wat minder keus qua kleuren en lensen. Het wisselsysteem is hetelfde.

De jawbone zal snel verwijderen en plaatsmaken voor een racing jacket 2.0 Een licht aangepaste versie van de huidige jawbone.
is de racing jacket ook echt anders of is het alleen de naam?

Nieuwe poll opvoeren

Jan Willem

Fietsbrillen

door: Tazzy op 2012-02-19 17:09:19

zit nu naar de split jacket te kijken, directie gaf aan wel fiat te willen geven voor een dergelijke budget aanvraag

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: TiesT op 2012-02-19 18:21:12

[="Jan Willem"]

is de racing jacket ook echt anders of is het alleen de naam?
Hij zou een paar kleine vernieuwingen hebben. Oa verwisselbare icons.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Tazzy op 2012-02-20 19:35:17

Dus... de vrouw vind dat ik gewoon weer een Smith Threshold moet bestellen... Tja dan maar geen oakley?

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Tazzy op 2012-02-20 19:59:31

Smith parallel max vind ik eigenlijk ook wel wat :D

http://smithoptics.eu/uploads/products/products_858_781_3_listing.jpg">

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Bas op 2012-05-15 09:50:41

http://reviews.mtbr.com/wp-content/uploads/2011/06/Tifosi-Tempt.jpg">
Met meekleurende glazen 8) Eerste bevinding: prima brilletje.

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: sandra op 2012-05-15 10:42:53

[="Bas"]
Welk type is dat?
Ik lees dat er verschillende types zijn voor verschillende sporten :-? en de kleur van glas etc.?

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Bas op 2012-05-15 11:48:16

[="sandra"]
[="Bas"]
Welk type is dat?
Ik lees dat er verschillende types zijn voor verschillende sporten :-? en de kleur van glas etc.?
Tifosi Tempt. Althans, dat stond op de doos maar op de website staat bij Tempt niets over meekleurende lenzen...

Ik zal vanavond thuis nog eens kijken welke ik precies heb :oops: De lenzen kleuren grijs bij toenemend licht. Bijzonder prettig vond ik zelf, want je hebt geen moment de indruk dat je te donker of te licht kijkt.

http://www.tifosioptics.com/technology/fototec/

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: Bas op 2012-05-15 20:08:12

Het is inderdaad een Tifosi Tempt, met Fototec (meekleurende) lenzen.

Hier een linkje van een online winkel waar ie verkocht wordt: http://www.isportshop.nl/nl/tifosi-tempt-fototec.html

Nieuwe poll opvoeren

Fietsbrillen

door: PrinceHeerlijk op 2012-05-15 20:33:45

Gelukkig heet dit topic fietsbrillen i.p.v. zonnebrillen! :oeps:

Nieuwe poll opvoeren

PrinceHeerlijk

231 berichten ...

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging