Upgrade 1992 Koga Miyata Forerunner

Topic gesloten, alleen lezen

4 berichten

door: ardan_vergouwen op 2019-06-30 19:09:19

Mijn vader en ik gaan zijn oude Koga wat repareren/onderdelen vervangen, zodat ik de fiets kan gaan gebruiken, aangezien hij een nieuwe fiets gaat kopen. Ik was op het idee gekomen om het een mtb te maken en de starre voorvork te vervangen door een geveerde, alleen ik zit vast op een paar keuzes:

- een hele goedkope geveerde voorvork die meteen past die waarschijnlijk niet lang meegaat (hollandbikeshop merkloos gedempte voorvork van €40
- een sr suntour xcm of xcr en een nieuw balhoofdstel die de vork laat passen
-een RockShox TK 30 Silver en een nieuw balhoofdstel

Ik wou eerst voor de rockshox gaan omdat suntour niet goed word beschouwd (tenminste hoe ik het snap), maar later kwam ik op het idee om die hele goedkope te doen omdat het toch geen geld is.
Ik zit vast en zou het waarderen als iemand zijn mening geeft :D Alvast bedankt, Ardan

ardan_vergouwen

door: gios op 2019-07-01 00:06:54

Mijn mening: Slecht idee.

Gewoon voor paar centen en 3e hands mtb halen van MP. Het staat er vol mee. Die Koga mooi klassiek houden en lekker mee fietsen.

gios

door: Bas op 2019-07-01 07:05:50

[=gios post_id=493725 time=1561932414 user_id=695] Mijn mening: Slecht idee.

Gewoon voor paar centen en 3e hands mtb halen van MP. Het staat er vol mee. Die Koga mooi klassiek houden en lekker mee fietsen.
+1

Ik heb een Koga Terrarunner uit 1992 in volledig originele staat, inclusief originele ketting en cassette. Die heeft een mooi plekje in mijn fietsenmuseum ;-)

Bas

4 berichten

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging