hollandbikeshop.nl...

Topic gesloten, alleen lezen

40 berichten

hollandbikeshop.nl...

door: Rob T op 2017-05-17 08:04:54

Maar heb je nu het goede product alsnog gekregen? Of heb je je geld terug gekregen?


Rob T

hollandbikeshop.nl...

door: Il Falcone op 2017-05-22 22:51:26

Een keer raden waarom ik de anderen wil waarschuwen en boos ben op die hollandbikeshop.nl? Overigens.. dat waarschuwen wil aardig lukken. Dit draadje duikt nu al bovenin de hollandbikeshop.nl zoek hits op. Dat had nooit gelukt als die hsb.nl niet een heel kliekje kennissen steeds weer terug liet posten met hun visie waarom hollandbikeshop.nl altijd gelijk had.

Had? Had ja.. Foto's liegen niet en van een fout kan geen sprake zijn, want die kun je recht zetten en da's niet gebeurd. Nu hoeft het ook niet meer. Ik heb een mooi Shimano Alivio cranckstel gekocht voor mijn huis-tuin-keuken karretje bij Decathlon.


Il Falcone

hollandbikeshop.nl...

door: gios op 2017-05-22 23:03:47

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hollandbikeshop.nl .


gios

hollandbikeshop.nl...

door: Admin op 2017-05-22 23:41:55

Jeetje, da's lang geleden:
[code] +-------------------+ .:\:\:/:/:. | PLEASE DO NOT | :.:\:\:/:/:.: | FEED THE TROLLS | :=.' - - '.=: | | '=(\ 9 9 /)=' | Thank you, | ( (_) ) | Management | /`-vvv-'\ +-------------------+ / \ | | @@@ / /|,,,,,|\ \ | | @@@ /_// /^\ \\_\ @x@@x@ | | |/ WW( ( ) )WW \||||/ | | \| __\,,\ /,,/__ \||/ | | | (______Y______) /\/\/\/\/\/\/\/\//\/\\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ [/code]


Admin

hollandbikeshop.nl...

door: Rob T op 2017-05-22 23:52:44

[="Il Falcone" post_id=479225 time=1495486286 user_id=124] Een keer raden waarom ik de anderen wil waarschuwen en boos ben op die hollandbikeshop.nl? Overigens.. dat waarschuwen wil aardig lukken. Dit draadje duikt nu al bovenin de hollandbikeshop.nl zoek hits op. Dat had nooit gelukt als die hsb.nl niet een heel kliekje kennissen steeds weer terug liet posten met hun visie waarom hollandbikeshop.nl altijd gelijk had.

Had? Had ja.. Foto's liegen niet en van een fout kan geen sprake zijn, want die kun je recht zetten en da's niet gebeurd. Nu hoeft het ook niet meer. Ik heb een mooi Shimano Alivio cranckstel gekocht voor mijn huis-tuin-keuken karretje bij Decathlon.
Ik wil niet hoeven te raden.

Ik zou graag horen hoe het is afgelopen. Heb je het juiste product of heb je je geld teruggekregen?


Rob T

hollandbikeshop.nl...

door: vc-charlie op 2017-05-23 12:13:19

Leukste topic van het Forum!


vc-charlie

hollandbikeshop.nl...

door: Il Falcone op 2017-05-24 01:02:03

Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT. En ik weet hoe het werkt als een semi prof zijn spulletjes voor de inkoopprijs krijgt van een importeur of leverancier.

Het mickey mouse product dat ik geleverd kreeg en geretourneerd heb, heb je gezien. Als hij het geld niet had gestorneerd dan had hij dat in mijn geval na de rechtzaak alsnog kunnen doen. Een ander zou hebben gedacht laat maar zitten... Al met al heeft de Hollandbikeshop.nl grap mij uren werk, een onaangenaam hollandbikeshop gevoel en ook nog tien 'a twintig Euro verzendkosten gekost die hij niet wilde vergoeden en waarop je in juridische zin geen aanspraak kan maken.

Volgens mij staat dit nu bovenaan in de Hollandbikeshop.nl zoekresultaten op iedere zoekmachine en heb ik mijn onafhankelijke waarschuwende taak als kritisch renner en forumlid weer verricht en ga ik mij met andere zaken dan Hollandbikeshop.nl bezig houden.


Il Falcone

hollandbikeshop.nl...

door: Ronald op 2017-05-24 08:00:06

[="Il Falcone" post_id=479282 time=1495580523 user_id=124] Volgens mij staat dit nu bovenaan in de Hollandbikeshop.nl zoekresultaten
Treurig gedrag als dit je enige doel is. Je zet vooral jezelf enorm voor lul ipv de webwinkel.


Ronald

hollandbikeshop.nl...

door: spokes op 2017-05-24 09:07:38

[="Il Falcone" post_id=479282 time=1495580523 user_id=124]Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT...
[]
En toch lukt het je nog steeds niet om zijn 2 simpele vragen te beantwoorden met: 1: nee ik heb het product uiteindelijk ergens anders moeten kopen en 2: ja ik heb mijn geld retour muv de verzendkosten en daar baal ik van.

Ik heb ook een keer ergens (naam doet er niet toe) iets besteld wat behoorlijk misging. Ik had netjes betaald en heb uiteindelijk meer dan 3 maanden moeten wachten tot ik het geld retour kreeg, na veel dreigmailtjes over aangifte en geschreeuw van mijn kant. Het bestelde product heb ik uiteindelijk ook nooit ontvangen. Ik ben het met je eens dat elke minuut die je kwijt bent wanneer je een geschil ergens over hebt er 1 teveel is. Maar het hoort er nou eenmaal bij.

Ik heb het overigens ook wel eens andersom gehad. Ik heb producten besteld en betaald, producten worden niet geleverd. Contact gezocht met webshop (zal ik de naam noemen.. nee doet er niet toe) en ik kreeg de bestelling nog een keer opgestuurd. Met als gevolg dat ik 4 weken laten twee identieke pakketjes thuis had liggen. Er was blijkbaar iets misgegaan met de verzending van het eerste pakket. Ik heb netjes contact met de webshop opgenomen en gemeld dat ik het pakketje alsnog heb ontvangen en deze terug zou sturen ivm een dubbele levering. Ik kreeg als reactie het verzoek of ik wel even wilde doorgeven wat de verzendkosten zouden zijn, die kreeg ik van ze terug. Zij blij, ik blij!


spokes

hollandbikeshop.nl...

door: WWWebber op 2017-05-24 09:40:28

[=spokes post_id=479291 time=1495609658 user_id=3750] Maar het hoort er nou eenmaal bij.
Waarom hoort dat erbij? Is mij te kort door de bocht.

Je krijgt iets geleverd wat je niet hebt besteld, vervolgens moet je veel tijd besteden om je geld terug te krijgen en moet je ook nog kosten maken om het artikel weer terug te leveren.....

Dus netto heb je aan het eind je artikel niet, ben je veel tijd kwijt en ook je portemennee is lichter.....

Ik vind het niet zo gek dat een klant dan ontevreden is.

Een fout maken gebeurd iedereen, maar hoe dit opgelost wordt zegt imo toch wel iets over het bedrijf......


WWWebber

hollandbikeshop.nl...

door: spokes op 2017-05-24 09:47:16

[="Il Falcone" post_id=479282 time=1495580523 user_id=124]Het klinkt allemaal als vragen naar de bekende weg RobT...
[]
En toch lukt het je nog steeds niet om zijn 2 simpele vragen te beantwoorden met: 1: nee ik heb het product uiteindelijk ergens anders moeten kopen en 2: ja ik heb mijn geld retour muv de verzendkosten en daar baal ik van.

Ik heb ook een keer ergens (naam doet er niet toe) iets besteld wat behoorlijk misging. Ik had netjes betaald en heb uiteindelijk meer dan 3 maanden moeten wachten tot ik het geld retour kreeg, na veel dreigmailtjes over aangifte en geschreeuw van mijn kant. Het bestelde product heb ik uiteindelijk ook nooit ontvangen. Ik ben het met je eens dat elke minuut die je kwijt bent wanneer je een geschil ergens over hebt er 1 teveel is. Maar het hoort er nou eenmaal bij.

Ik heb het overigens ook wel eens andersom gehad. Ik heb producten besteld en betaald, producten worden niet geleverd. Contact gezocht met webshop (zal ik de naam noemen.. nee doet er niet toe) en ik kreeg de bestelling nog een keer opgestuurd. Met als gevolg dat ik 4 weken laten twee identieke pakketjes thuis had liggen. Er was blijkbaar iets misgegaan met de verzending van het eerste pakket. Ik heb netjes contact met de webshop opgenomen en gemeld dat ik het pakketje alsnog heb ontvangen en deze terug zou sturen ivm een dubbele levering. Ik kreeg als reactie het verzoek of ik wel even wilde doorgeven wat de verzendkosten zouden zijn, die kreeg ik van ze terug. Zij blij, ik blij!


spokes

hollandbikeshop.nl...

door: Mooijman op 2020-02-29 21:50:11

Even gewoon kort...

Prima internet winkel snel vakkundig en een prima nazorg. Ik blijf er bestellen. Gaat er iets fout dan is het ook snel opgelost. Spreek uit ervaring.


Mooijman

hollandbikeshop.nl...

door: Thierry le Brun op 2020-03-01 09:03:40

Hoe zou het nu met die Falcone zijn?
Was toch altijd een genot om zijn berichten te lezen. Vooral die of er wel of geen kevlar in buitenbanden zit was van hoog niveau


Thierry le Brun

hollandbikeshop.nl...

door: DeRosa op 2020-03-01 09:49:09

Het weer zit deze weken niet mee. Zelfs de NOS is het niet ontgaan: https://nos.nl/artikel/2325223-de-winter-was-nat-winderig-en-zeer-zacht.html


DeRosa
   

40 berichten


Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging