Tacx NEO Smart
door: WimL op 2019-02-11 08:44:55
Chip Hawkins van Wahoo staat in dat filmpje een lulverhaal op te hangen waarin hij probeert het probleem van een te snel in de markt gezet falend product af te schuiven op de kopers. Dat verhaal over statische elektriciteit is een gotspe eerste klas.[=geric post_id=491920 time=1549828063 user_id=40591]
Tacx klantenservice is waarschijnlijk ruk, maar je kan alsnog altijd bij de maker aankloppen als de verkoper niet thuis geeft. Toen mijn Wahoo TICKR het na +/- 20 maanden begaf heb ik Wahoo benaderd en had binnen een week een nieuwe in huis (en nota bene ook nog eens steeds de oude).[=WimL post_id=491917 time=1549818040 user_id=40437]
Ik dacht even naar Limbricht te rijden en de Tacx om te ruilen voor een andere, maar kwam daar van een koude kermis thuis. Schijnbaar neemt men het daar niet zo nauw met klanten, het heeft maar liefst 5 weken geduurd ! voordat er van hun kant na er zelf achteraan gebeld te hebben een vervangende Flux S geruild werd.
Enige toko waar ik beslist nooit meer iets zou kopen is power2max, da's gewoon een onbetrouwbare en de-facto illegale zolderkamer operatie zonder distributie kanaal (de-facto wil hier zeggen je hebt of een rechtsbijstandverzekering of voldoende resources om wettelijke garantie op eigen kracht te innen nodig).
[=WimL post_id=491917 time=1549818040 user_id=40437]
Verder zou ik je willen adviseren ook uit te kijken met de Kickr Core, mijn eerste ging na 3 weken stuk (bleek een gereviseerd model die als nieuw aan mij verkocht was), het vervangende exemplaar ging na 3 dagen stuk.
Ook de uitleg van dcraimaker, die ik tot voor kort nog wel hoog het zitten, is ronduit om te lachen; "ja er zijn nu eenmaal mensen die problemen hebben, maar ook een heleboel die het niet hebben".
Ik heb een aanbod van Wahoo gekregen om een Kickr 2018 "gratis" te testen en deze dan als ie heel bleef voor de helft van de prijs te kopen, daar heb ik " vriendelijk" voor bedankt.