Rondje IJsselmeer 1 of 2 juli

Topic gesloten, alleen lezen

6 berichten

Nieuwe poll opvoeren

door: Pino op 2023-06-02 17:56:40

1 en 2 juli is de Afsluitdijk weer open voor fietsers. Bij fatsoenlijk weer ben ik voornemens zonder veel voorbereiding een poging te wagen voor een rondje vanaf Lelystad (of daar dicht bij).
Ik weet dat er een georganiseerde tocht is, maar het massale/commerciele daarvan staat me tegen.
Meer liefhebbers om mee te rijden (en waar ik bij in het wiel kan :-) ?

Ben dan een weekje terug van "vakantie".

Nieuwe poll opvoeren

door: Harm Jan op 2023-06-02 22:37:15

[="Pino"]
1 en 2 juli is de Afsluitdijk weer open voor fietsers. Bij fatsoenlijk weer ben ik voornemens zonder veel voorbereiding een poging te wagen voor een rondje vanaf Lelystad (of daar dicht bij).
Ik weet dat er een georganiseerde tocht is, maar het massale/commerciele daarvan staat me tegen.
Meer liefhebbers om mee te rijden (en waar ik bij in het wiel kan :-) ?

Ben dan een weekje terug van "vakantie".
Leuk idee, maar helaas niet thuis

Nieuwe poll opvoeren

Harm Jan

door: Proeme op 2023-06-02 23:44:57

mooi idee. Zou leuk zijn als een oude CTWT-traditie weer in ere hersteld wordt. Ik vond de verhalen altijd prachtig om te lezen.

Een heel rondje meerijden zit er voor mij niet in dat weekend. Een stukje aanhaken (en dan met de trein terug ofzo) lukt misschien wel?

Nieuwe poll opvoeren

door: Watergeus op 2023-06-04 08:55:45

Ach ja, de oude Zuiderzeerondetraditie van CTWT... Het zal 1/2 juli wel druk worden op de dijken, dus beter wachten tot de Afsluitdijk echt weer open is.

Al vrees ik dat de vaste klanten van die rit tegen die tijd al aardig naar de 70 lopen en het recordgemiddelde van ooit 33 km/u over 400 kilometer niet meer gehaald gaat worden.

Zelf heb ik dat weekend met verschillende clubs verschillende opties om wat rustiger rond te rijden. Ik denk dat er voldoende wielen zijn om aan te pikken.

Nieuwe poll opvoeren

Watergeus

door: MEG op 2023-06-04 19:35:57

Ik zit op dat moment in Duitsland, anders hand ik er zeker oren naar gehad.

Nieuwe poll opvoeren

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging