De Jong & Laan Lentetocht 2022 30 april

Topic gesloten, alleen lezen

6 berichten

Nieuwe poll opvoeren

door: Harm Jan op 2022-04-13 11:07:41

Op zaterdag 30 april kunnen de toerfietsers mooie en interessante kilometers maken in de wijde omgeving van Nunspeet. TC De Volharding organiseert dan de Jong & Laan Lentetocht voor toerfietsers. In 2020 en 2021 kon het helaas niet doorgaan, maar nu kan het weer!

Vrije toertocht
In april organiseert TC De Volharding de mooie en gevarieerde De Jong & Laan Lentetocht. Dit is een vrije toertocht (VTT) over de Veluwe, waarbij gekozen kan worden uit afstanden van 85 en 130 km. Enig geaccidenteerd terrein ontbreekt niet in deze gevarieerde, uitdagende tocht. Koffie en appelgebak is verkrijgbaar voor eigen rekening bij een café op de route.

Wil je gebruik maken van de voorinschrijving voor deze toertocht klik dan hier?.

Starttijden
Voor toerfietsers 85 km starttijd 8:30-10.30 uur.
Voor toerfietsers 130 km starttijd 8:00-9:30 uur.

Bereikbaarheid en kosten
De route naar de startlocatie aan de Electraweg 5 te Nunspeet, wordt duidelijk aangegeven, zowel vanaf de snelweg als de andere invalswegen. Er is ruime parkeergelegenheid, maar je kunt ook met de trein komen.

Er is douchegelegenheid aanwezig, zodat je dus fris weer naar huis kunt. De kosten zijn 7 euro en je krijgt 2 euro korting als je lid bent van NTFU of KNWU. Voor jeugd tot en met 15 jaar is deelname zelfs gratis.

Graag tot ziens in Nunspeet!

Nieuwe poll opvoeren

Harm Jan

door: Harm Jan op 2022-04-13 11:08:21

Ik ben van plan om deze tocht te gaan fietsen. Tempo TEE, alles op zijn gemakkie.

Zou leuk zijn als we een CTWT clubje aan de start kunnen hebben, dus wie volgt?

Nieuwe poll opvoeren

Harm Jan

door: Harm Jan op 2022-04-27 21:08:42

Niemand?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nieuwe poll opvoeren

Harm Jan

door: Thierry le Brun op 2022-04-27 21:28:27

Ik wrs, maar wrs niet op het gemakje 🤔

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

door: Proeme op 2022-04-27 21:33:19

[="Harm Jan" post_id=502859 time=1651086522 user_id=2640] Niemand?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik ga wel fietsen, maar dan vanaf huis, zodat mijn vrouw de auto kan gebruiken. En dan is Nunspeet toch iets te ver ;)

maar mocht jij zin hebben om naar het noorden te komen: ik overweeg serieus de Winsumer Wierdentocht. En dan de 100km, zodat ik ook nog heen en weer naar huis kan fietsen (dan kom ik op ongeveer 160 uit). Mocht je mee willen, je bent welkom!

Nieuwe poll opvoeren

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging