Veldrit wedstrijden 2019-2020
door: Jan Willem op 2019-07-15 16:18:04
Hier kan je hem vinden op de KNWU site:
43 berichten
Sssst. mijn zomer moet nog beginnen![="Jan Willem" post_id=493870 time=1563200284 user_id=1038]
De conceptkalender voor aankomde winter is er:
Wel elk jaar minder CTWTers in 't veld volgens mij
Ja en nee: wel in het veld/bos, maar minder in CTWT-kleuren. Zal komend seizoen alleen maar lid zijn van MTB Licht Verzet, maar het aeropak van CTWT blijft wel lekker zitten voor de cross- en MTB-wedstrijden, dus komt zeker nog af en toe uit de kast.[="Jan Willem" post_id=495106 time=1570518802 user_id=1038]Wel elk jaar minder CTWTers in 't veld volgens mij
Vanaf a.s. zondag weer starten met de Limburgcross-cyclus, dus MTB-er in het vet en CX-er in het zand.
Zal het er toch mee moeten doen. Moet zeggen dat AGU niet slecht zit, maar Milremo wel erg fijn is.[=spokes post_id=495109 time=1570524896 user_id=3750]
Ik vind dat zwart/oranje echt helemaal niks! CTWT wit/blauw staat je vast veel beter.
[=Marcel3204 post_id=495110 time=1570525916 user_id=5339]
Zal het er toch mee moeten doen. Moet zeggen dat AGU niet slecht zit, maar Milremo wel erg fijn is.
[=spokes post_id=495109 time=1570524896 user_id=3750]
Ik vind dat zwart/oranje echt helemaal niks! CTWT wit/blauw staat je vast veel beter.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nedereindse berg?[="vinc"]
ACC of MNC? Al ingeschreven en betaald?[="ROnbrug"]
Zondag begint voor mij het crossseizoen. Drukke maand september gehad.
RWC Ahoy[="Jan Willem" post_id=495134 time=1570555389 user_id=1038]
Nedereindse berg?
ACC. Ingeschreven en betaald.[="Jan Willem" post_id=495135 time=1570555553 user_id=1038]
ACC of MNC? Al ingeschreven en betaald?[="ROnbrug"]
Zondag begint voor mij het crossseizoen. Drukke maand september gehad.
Dit seizoen zullen Marit en ik samen de crossers aanmoedigen langs de kant!
Leuk nieuws! Een goede zwangerschap gewenst.[=Inky post_id=495208 time=1570806153 user_id=39864]
Voor mij dit jaar helaas geen crossen. Alhoewel de reden waarom wel heel leuk is! Nummer 2 is op komst!
Wat leuk ! Gefeliciteerd![="Inky"]
Voor mij dit jaar helaas geen crossen. Alhoewel de reden waarom wel heel leuk is! Nummer 2 is op komst!
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat leuk! [=Inky post_id=495208 time=1570806153 user_id=39864]
gefeliciteerd![=Inky post_id=495208 time=1570806153 user_id=39864]
Bij deze mijn laatste bijdrage op dit forum: ik richt me geheel op het off-road gebeuren en heb me afgemeld als CTWT-lid per einde dit jaar. Ik rijd dit jaar al voor mijn nieuwe club, daarom een laatste fotootje van de cross van gisteren.
Ik heb veel fietsplezier gehad bij CTWT; een hoop leuke herinneringen zullen me bijblijven, en dan met name de trainingsweekenden. Dank aan het bestuur en de leden daarvoor. Alle goeds aan iedereen, en wie weet tot bij een cross (NK in Rucphen?).
Groet, Marcel Janssen
Jammer dat je ons verlaat, Marcel. Veel succes met de rest van het lange seizoen.[=Marcel3204 post_id=495446 time=1571682698 user_id=5339]
Beste CTWT-ers,
Bij deze mijn laatste bijdrage op dit forum: ik richt me geheel op het off-road gebeuren en heb me afgemeld als CTWT-lid per einde dit jaar. Ik rijd dit jaar al voor mijn nieuwe club, daarom een laatste fotootje van de cross van gisteren.
Ik heb veel fietsplezier gehad bij CTWT; een hoop leuke herinneringen zullen me bijblijven, en dan met name de trainingsweekenden. Dank aan het bestuur en de leden daarvoor. Alle goeds aan iedereen, en wie weet tot bij een cross (NK in Alphen?)
Groet, Marcel Janssen
Eigenlijk ook wel verwacht dat het zo slecht ging. Laatste 3 weken nog nauwelijks gefietst vanwege een drukke werkagenda. Motivatie is nu ook compleet weg na de afgelopen cross van zondag.
Verwachtingen bijstellen en er plezier in hebben
Registeer als vriend van de vereniging |