13 berichten
Las dat ze dit jaar ook weer een stuk van het Eurocircuit erbij doen. Parcours is wel erg hobbelig, laatst als camping/parkeerterrein gebruikt bij een of ander Dakkar evenement. [="Bontempi"]
Wij komen de 27e november die kant op voor de nationale cross, was mooi op het eurocircuit vorig jaar
Ik kom zondag wel kijken, maar ik geloof dat jullie vroeg starten, ben ' s morgens eerst bij een hardloopje in Geldrop, anders zou ik zeggen kom langs, ik woon 800 mtr van het parcours.
Leuk! [="WimL"]
Zaterdag 26 november a.s. starten de interclub crosswedstrijden op het parcours van TWC de Kempen in Valkenswaard. De wedstrijden staan open voor niet licentiehouders en recreanten voor zowel cx fiets als mountainbike. Inschrijven kan ter plaatse in de kantine. De wedstrijd van 26 november start om 15.00 uur en duurt 40 minuten.
Zal eens kijken of ik de workshop in de praktijk kan brengen [="Jan Willem"]
Leuk! [="WimL"]
Zaterdag 26 november a.s. starten de interclub crosswedstrijden op het parcours van TWC de Kempen in Valkenswaard. De wedstrijden staan open voor niet licentiehouders en recreanten voor zowel cx fiets als mountainbike. Inschrijven kan ter plaatse in de kantine. De wedstrijd van 26 november start om 15.00 uur en duurt 40 minuten.
Thx het is in ieder geval een mooi parcours met zig-zag, caroussel, zandstrook, een heuse brug, een joekel van een heuvel en balkjes, jawel balkjes.[="Jan Willem"]
Succes morgen! Zijn er nog meer CTWTers die gaan?
Morgen rijd ik een MTB tocht vanuut Stroe samen met Halt. Zondag de ACC cross.[="Jan Willem"]
en hoe is het gegaan?[="WimL"]
Thx het is in ieder geval een mooi parcours met zig-zag, caroussel, zandstrook, een heuse brug, een joekel van een heuvel en balkjes, jawel balkjes.[="Jan Willem"]
Ja wat zal ik zeggen, stond op de eerste rij bij de start, maar de eerste verharde strook voor dat we het veld indoken had ik voor het binnenblad geschakeld, dat was dus veel te klein en ging dus als 10e of zo het veld in. Parcours is/was erg technisch en behoorlijk zwaar. Stuk over het Eurocircuit met een zig zag klim van iets aan de 18% over 200 mtr hakte er goed in, even als de grote zandbult met een korte klim waar je alleen naar boven kon rijden als je flink wat power had. Die power had ik dus duidelijk niet vandaag toch de afgelopen week te veel op dat Zwift gezeten maar merkte dat ik pas na een minuut of 20 een beetje begon te draaien. 30 minuten wedstrijd is zonder specifieke crosstraining voor mij duidelijk te kort, ondanks iets van een warming up toch constant achter de adem zitten trappen. [="Jan Willem"]
en hoe is het gegaan?[="WimL"]
Maar toch wel plezier gehad, het parcours heeft toch wel alles wat een cross mooi maakt; balkjes, brug, zig-zag, zandstrook, caroussel , klimmen en zelfs wat singletrack achtige stroken. Er komen nog 4 wedstrijden aan dus maar meedoen voor de afwisseling en de fun.
Wederzijds en dat fietsen, dat komt zeker in orde Rene![="Bontempi"]
Gisteren heb je kunnen zien waar de winst is te behalen. Leuk je weer eens gesproken te hebben en hopelijk kunnen we binnen afzienbare tijd weer eens samen op fietsen.
Registeer als vriend van de vereniging |