36 berichten
Bij het ontbijt de laatste rondjes van de mannen nog even kunnen zien. Nys begint zijn laatste seizoen in ieder geval prima met een 2e plek. Ben benieuwd wat hij dit seizoen nog kan tegen bijv. Van Aert en VDP.
De heren alleen het begin gezien , met een koprol van Tom Meeusen .
[]EK Veldrijden Huijbergen zaterdag live op Omroep Brabant
HUIJBERGEN - Op zaterdag 7 november 2015 vindt het Europees Kampioenschap Veldrijden in Huijbergen plaats. Omroep Brabant doet vanaf halftwee 's middags live verslag op internet en televisie.
Deze winter volgt Omroep Brabant de prestaties van de Brabantse veldrijders in hun eigen provincie op de voet. Daarom doet Omroep Brabant vanaf het Europees Kampioenschap (EK) Veldrijden zowel online als op televisie live verslag.
Ook mannentitel
Voorheen was het EK Veldrijden alleen voor junioren, beloftes en vrouwen, maar dit jaar strijden voor het eerst ook de mannen om de Europese titel. De presentatie tijdens deze middag ligt in handen van Job van der Zon. Het commentaar wordt verzorgd door Paul Post én Marianne Vos, die door een slepende blessure niet mee kan doen aan het EK.
Aan het einde van het seizoen, eind januari, vindt in Hoogerheide de finale van de wereldbeker veldrijden (vrouwen en mannen) plaats. Ook die gebeurtenissen zijn live te volgen op Omroep Brabant.
Het EK Veldrijden, dames elite en heren elite, is op zaterdag 7 november vanaf 13.30 uur live te zien op Omroep Brabant en te volgen op omroepbrabant.nl/veldrijden. Ook op de radio wordt er aandacht besteed aan het evenement.
Van Aert kijkt daar toch anders tegenaan: "Ik had lichte pech en daarna ging het niet meer".[="Thierry le Brun"]
EK Huijbergen: mooie koersen met goede verdiende winnaar met Van der Haar.
krijgt Van Aert nu al een kampioenschapsyndroom?
ging toch serieus naar de klote de laatste 2-3 ronden.
Pas in de laatste ronde ging VdH erop en erover:
toen Van Aert solo reed trok ie ook al bekkies dat ik dacht: die zit niet best meer.[="gios"]
Van Aert kijkt daar toch anders tegenaan: "Ik had lichte pech en daarna ging het niet meer".[="Thierry le Brun"]
EK Huijbergen: mooie koersen met goede verdiende winnaar met Van der Haar.
krijgt Van Aert nu al een kampioenschapsyndroom?
ging toch serieus naar de klote de laatste 2-3 ronden.
Pas in de laatste ronde ging VdH erop en erover:
na 80km modderhappen deze morgen was het heerlijk toeven op onze bank![="gios"]
Je mist inderdaad wel het meeste van de koers als je er bij bent. Voor de buis kun je het veel beter volgen, maar toch was het weer erg leuk om erbij te zijn. Het is net carnaval.
[="Thierry le Brun"]
na 80km modderhappen deze morgen was het heerlijk toeven op onze bank![="gios"]
Je mist inderdaad wel het meeste van de koers als je er bij bent. Voor de buis kun je het veel beter volgen, maar toch was het weer erg leuk om erbij te zijn. Het is net carnaval.
althans volgens de nieuwe regels van het orakel Wuyts.
Wat een onzin! [="Thierry le Brun"]
Maar nog even iets: wat is die EK kampioenstrui foeilelijk zeg...
Hebben de Belgen nu al schrik dat ze de wereldtitel niet winnen .[="Thierry le Brun"]
[="who cares"]
Hebben de Belgen nu al schrik dat ze de wereldtitel niet winnen .[="Thierry le Brun"]
althans volgens de nieuwe regels van het orakel Wuyts.[]regel 1: deelnemers aan het WK moeten tenminste meegedaan hebben aan het Belgisch Kampioenschap
logisch gevolg van de megahogedruk die heel Belgie oplegt aan iedereen die een beetje met een crossfiets kan rijden. elke dwarsliggende scheet en loslatende neushaar wordt uitgebreid besproken en geanalyseerd.[="Bontempi"]
Het wordt steeds stiller in België
Jaspers, vdDriessche, Cant konden eigenlijk al bijna niet meer verliezen.
gelukkig kwamen ze er nog net op tijd achter dat De Jong een Belgische vriend heeft.
edit :
met name die laatste is direct een keiharde linkse vol in het gezicht[]Ook op Twitter is de verontwaardiging groot over de mechanische fraude van Femke Van den Driessche op het WK veldrijden. "Levenslang schorsen", zegt Patrick Lefevere, manager van Etixx-Quickstep. "Ik zou ervoor durven wedden dat ze dit ook had op de Koppenberg dit jaar", tweet tegenstandster Nikki Harris.
[="Thierry le Brun"]
sporza:
met name die laatste is direct een keiharde linkse vol in het gezicht[]Ook op Twitter is de verontwaardiging groot over de mechanische fraude van Femke Van den Driessche op het WK veldrijden. "Levenslang schorsen", zegt Patrick Lefevere, manager van Etixx-Quickstep. "Ik zou ervoor durven wedden dat ze dit ook had op de Koppenberg dit jaar", tweet tegenstandster Nikki Harris.
stadium van junior is ze met haar 19 jaar al voorbij: U23 of belofte.[="Proeme"]
motortje in fiets: fikse schorsing. Als je daar als junior al mee begint is je kans wat mij betreft verkeken.
maar ik focus me liever op de mooie kant van de sport. Prachtige koers gezien bij de dames vandaag.
Registeer als vriend van de vereniging |