Amsterdamse Cross Competitie 2014-2015
door: Inky op 2014-11-03 09:06:14Ook ik ben gisteren gestart in de ACC in Nes ad Amstel. Warm, veel wind, druk maar wel veel zin in!
Het rondje was redelijk gelijk met vorige jaar. Eerst de start over klinkers, stukje door het dorp brug over en het weiland in. In het weiland over boomstam springen, wat keren en draaien, op en af de dijk en toch ook nog wat modder onderaan de dijk. Daarna de dijk opdraaien en vol wind tegen een stuk verhard, brug over en het voetbalveld op. Hier was het gras nog goed nat en glad. Nog een stukje door de speeltuin en dan voor het dorpshuis langs en het volgende rondje in.
De wedstrijd ging lekker, voor mijn gevoel een stuk beter dan vorige week. Had wat meer power in mijn benen om op de rechte stukken aan te zetten. Misschien toch goed dat ik afgelopen week nog een rondje ringvaart had gereden. Uiteindelijk ruim 39 min gereden, lange wedstrijd! Bij de vrouwen op plek 4 van 7 geëindigd.
Volgend weekend de keuze tussen rijden in Soest of Amsterdam-Noord. Nog even kijken welke wedstrijd het gaat worden.