243 berichten ...
ach, iedereen weet ondertussen dat ik een beetje opgewarmd moet zijn voor het beste resultaat.[="WWWebber"]
Die Thierry moet gisteren wel een hele goede training gehad hebben....
Mooi resultaat heren!
Kreeg je thuis al de vraag wat je met de bloemen had gedaan? [="Thierry le Brun"]
virtueel podium MEG
netjes aan de jeugd gegeven[="Jan Willem"]
Kreeg je thuis al de vraag wat je met de bloemen had gedaan? [="Thierry le Brun"]
virtueel podium MEG
dan toch maar MNC Stroe?
Dank. Jammer trouwens. Het is morgen optimaal crossweer.[="Gerjan"]
Martijn chek de start post
klassement met nog 2 wedstrijden is weer helemaal open:
tussen de nrs 1 en 2 zit 5 punten waarbij de huidige leider niet helemaal meer in goede doen lijkt te zijn en elke week punten verliest.
tussen nrs 3 en 4 zit 2 punten en tussen 5 en 6 (ondergetekende) zit nu ook nog maar 5 punten.
JW zit dan weer 9 punten achter mij. Wordt nog spannend dus.
Martinello zit op randje top 10 met een 11e plek.
1.Raimon Knip 532
2.Vincenzo Pascarella 527
3.Ad Guldemeester 474
4.Theo van Ginkel 472
5.Edwin Mastenbroek 453
6.Jerry de Bruijn 448
7.JW den Braber 439
8.Jacco de Bruin 381
9.Hans Voorn 362
10. Martin vd Berg 358
11.Martijn Prins 349
[="Thierry le Brun"]
klassement met nog 2 wedstrijden te gaan :
1.Raimon Knip 532
2.Vincenzo Pascarella 527
3.Ad Guldemeester 474
4.Theo van Ginkel 472
5.Edwin Mastenbroek 453
6.Jerry de Bruijn 448
7.JW den Braber 395
8.Jacco de Bruin 381
9.Hans Voorn 362
10. Martin vd Berg 358
11.Martijn Prins 349
punten van Jan Willem klopten niet. is aangepast.[="Wombcat"]
Goed bezig
maar met per wedstrijd 50 pnt voor de winnaar te verdienen kun je theoretisch nog wel wat plekken verliezen bij een DNS-je. logischerwijs zullen de mannen onder je in het klassement echter eerder rond de 40 pnt per wedstrijd scoren. Er vanuit gaande dat de hele top de laatste 2 wedstrijden gewoon rijdt kan het overal nog interessant worden. kleine verschillen maar in de praktijk blijkt het moeilijk om een paar punten goed te maken.
Naja, toch goed bezig allemaal het hele winterseizoen
Het zag er nochtans mooi en zonnig uit. wel veel gladde glibberige schuine kanten , het bekende draaien en keren en een supersompige grasstrook.
In de voorlaatste wedstrijd eindelijk de kopstart kunnen nemen. Aanloop strook was lang genoeg om een moeizame start, 5-6 keer trappen voor dat ik vastgeklikt zat, goed te maken. Net voor de eerste grasstrook voorbij gestoven door de klassementsleider maar die ging veel te hard en dus bijna de sloot in. De eerste single tracks wat ingehouden om effe op adem te komen om daarna de volgende verharde strook vol door te trekken. Gevolg was dat we met 4 man de draai en keer zone ri de balken indraaiden. Nog steeds op kop maar net na de balken lek vooraan...
CATEGORIE B
Voornaam Achternaam Vereniging TOT. W 5-1 Pntn
1 Raimon Knip Eendracht 580 12 3 48
2 Vincenzo Pascarella Adelaar 527 12 0 0
3 Ad Guldemeester Eendracht 523 11 2 49
4 Theo van Ginkel Eemland 516 12 7 44
5 Edwin Mastenbroek Eemland 496 12 8 43
6 Jerry de Bruin CT W.Toerist 485 11 14 37
7 Jan Willem den Braber CT W.Toerist 439 11 0 0
8 Jacco de Bruin Stadion 420 11 12 39
9 Hans Voorn Adelaar 400 11 13 38
10 Martin v.d. Berg Stadion 398 11 11 40
11 Martijn Prins CT W.Toerist 381 10 19 32
23 Gerjan Olsder CT.W.Toerist 229 6 18 33
ja, het ging vandaag al voor geen meter. Ik had het gevoel dat ik na een goede start (4e) alleen maar werd ingehaald. Toen ik vol op m'n gezicht en schouder viel vond ik het welletjes. Balen.[="Thierry le Brun"]
Jan Willem bleek halverweg nog een face down landing gemaakt te hebben waarbij ook zijn schouder geraakt zou zijn en hield het daardoor voor bekeken.
Tja, als Tiest wat meer afgezakt was richting MNC [="Thierry le Brun"]
áls ik nou wel in Woerden gereden had.........
Zijn je banden versleten Thierry omdat je momenteel zoveel lek rijdt??
moet ie in ieder geval geen valse namen opgeven. ene Theo Mulder zonder ploeg en vaste woon- of verblijfplaats was vorige week nl. 2e...[="Bontempi"]
Tja, als Tiest wat meer afgezakt was richting MNC [="Thierry le Brun"]
áls ik nou wel in Woerden gereden had.........
beetje het
ik zie telkens die supersnelle reservewielen van Gerjan staan en die hebben blijkbaar een aantrekkingskracht van jewelste.[="Bontempi"]
Zijn je banden versleten Thierry omdat je momenteel zoveel lek rijdt??
Niet versleten voor zover ik kan zien. beetje pech wellicht? Iets te slap wellicht en onderweg iets geraakt??
Start was belabberd; stond op de rij twee en half omdat ik wat te laat was. Iemand voor me bleef rustig staan bij de start toen ik daar eenmaal omheen was, keek ik naar een groot gat. Op het stuk tussen brug en eerste bocht nog wel aardig wat goed gemaakt maar zat al ver achter in het treintje toen het op een lint ging.
Kon wel tamelijk constant rijden maar het versnellen ging totaal niet. Het glibberstuk was ook niet mijn ding. Heb steeds in de buurt van Gerjan gereden. Had halverwege het gevoel dat we nog wel wat mannen gingen oprapen maar dat gebeurde uiteindelijk niet.
Het ging voor mn gevoel een stuk lekkerder dan vorige week en weken. Maar gezien de uitslag was dat blijkbaar bij iedereen het geval.
Na 1 rondje inrijden terug naar de auto en de rhino's erin. De smallbirds achter het clubhuis gezet als reserve (je weet maar nooit
Kwam niet echt van me plek bij het inrijden dus had er een hard hoofd in.
Jerry was goed op dreef en Jan Willem zat er vlak achter.
Normaal kan ik op de asfaltstukken wel veel van mijn stuur gestuntel goed maken maar vandaag reed iedereen voor mij ook door.
Reed samen met Martijn en na de lekke band van Jerry reden we met zijn 4en in een treintje.
Jerry kon ik een paar ronden in het vizier houden maar reed te hard door.
Op een bultjes achter het clubhuis klapte Jan Willem op de grond en zijn arm hing er niet echt lekker bij.
Nog een paar keer geprobeerd Martijn te lossen maar die reed het klein gaatje wat ik had steeds dicht.
Kon met een kleine voorspong het wasbord op en zo net voor hem over de streep te rollen.
Voor mijn gevoel moesten we ergens rond de 10de plaats zitten maar dat was lees ik nu helemaal niet het geval.
Denk toch dat Jerry aan de tubbe wielen moet want die rijd wel vaak lek
Registeer als vriend van de vereniging |