Welke route moet je gereden hebben rond Oosterhout?

Topic gesloten, alleen lezen

7 berichten

Nieuwe poll opvoeren

door: Harm Jan op 2016-05-22 22:09:53

In het weekend van 3 t/m 5 juni zit ik met de familie in Oosterhout. Ik neem mijn mountainbike mee om zaterdag of zondag in de buurt een route te fietsen. Ik ben er nog nooit geweest, dus welke route is een aanrader?

Nieuwe poll opvoeren

Harm Jan

door: Thierry le Brun op 2016-05-22 22:59:34

eentje schijnt overdekt te zijn en wordt met een bladblazer schoon gehouden en ontdaan van elk oneffenheidje.

dacht Dorst als ik me goed herinner.

maar hier veel/alle info: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=109994

Nieuwe poll opvoeren

Thierry le Brun

door: Bontempi op 2016-05-22 23:00:19

Er liggen 3 uitgepijlde routes bij Dorst, totaal 60 km. Even googlen en je leest er alles over. Succes

Nieuwe poll opvoeren

Bontempi

door: who cares op 2016-05-23 06:26:17

De Loonse en Drunense Duinen liggen er ook niet zo heel ver er vandaan .

1* Café De Roestelberg (Roestelbergseweg 2, 5171 RL Kaatsheuvel) is als startpunt dan het dichtstbij.

Wel een vergunning , volgens mij is een dagvergunning ( €5 ) mogelijk als je geen jaarvergunning hebt van NM (€ 12 ) .

Nieuwe poll opvoeren

who cares

door: gios op 2016-05-23 08:47:27

http://www.mtbtracksoosterhout.nl/

Nieuwe poll opvoeren

door: WimL op 2016-05-24 10:29:32

Route bij Dorst is zeker een aanrader, zeker het stuk met de opeenvolgende S kuipbochten is een heerlijk stuk voor je stuurtechniek.

Verder zou je ook naar de route bij Alphen (NBr), kunnen gaan, is meer een beetje doorrij route maar zitten toch wel een paar mooie stukken in. De laatste keer dat ik er reed (is alweer even geleden), was er een nieuw stuk route aan geplakt.

Wat betreft Loonse en Drunense duinen: zou ik niet aanraden in het week-end, de route is best wel druk en bovendien 2 kanten op uitgepijld. Zeker de laatste tijd zit deze route soms ook nogal vol met trailrunners. Maar tenzij je van zand houdt zeker gaan.

Nieuwe poll opvoeren

Nog geen lid!

Meld je dan nu aan als CTWT lid.

Of registreer je als vriend van de vereniging, en doe actief mee op ons forum

Registeer als vriend van de vereniging