24 berichten
Stroe is dan voor mij weer makkelijker op de fiets heen en weer te doen maar daar kan ik zondag ook nog heen.
wat een keuzes moeten er elke keer toch weer gemaakt worden...
Ik rijd iig Hattem! Dat is nog op fietsafstand van Kampen en Hattem is toch echt een prachtige toch (vind ik!).[="Thierry le Brun"]
Stroe staat zeker op het programma, twijfel nog voor de zaterdag om Hattem te rijden. is vaak net wat heuvelachtiger.
Stroe is dan voor mij weer makkelijker op de fiets heen en weer te doen maar daar kan ik zondag ook nog heen.
wat een keuzes moeten er elke keer toch weer gemaakt worden...
Deurne heeft komende zondag een tocht op het programma: [="Bontempi"]
Heb een voorkeur voor zondag, dan kom ik misschien ook wel afzakken vanuit Brabant, zijn weinig tochten hier, misschien dat Tiest dan ook nog interesse heeft, zal het hem vragen.
Ben dan van de partij. Denk erover om voor die tijd nog een rondje van 15 km ervoor te plakken. Start dan net iets over 9 uur zodat ik om 10 uur weer terug ben.
Hattem en FM kunnen afgevinkt worden.[="Thierry le Brun"]
Hattem, ligt nl ook op de route ri FM
zondag, ijs en weder dienende, Stroe
Hattem deel 1 tot de pauze vooral veel moeite met mezelf. na de pauze bij 2 medehardrijders aangehaakt en toen ging het stukken beter. beetje miezer maar ruim voor de echte bui binnen. al bij al toch een goed gevoel.
Jammer dat Ronald wat panne kreeg met zn fiets waardoor hij het laatste stuk niet kon voltooien. Goede reden voor de n+1 fiets....
en ook Stroe hebben we afgestreept. op de heenweg weer smeriger geworden van de betonfietspaden dan van de eerste 30km rondom Kootwijk. Gelukkig werd het rond Garderen wat natter en glibberiger.[="Thierry le Brun"]
Hattem en FM kunnen afgevinkt worden.[="Thierry le Brun"]
Hattem, ligt nl ook op de route ri FM
zondag, ijs en weder dienende, Stroe
Hattem deel 1 tot de pauze vooral veel moeite met mezelf. na de pauze bij 2 medehardrijders aangehaakt en toen ging het stukken beter. beetje miezer maar ruim voor de echte bui binnen. al bij al toch een goed gevoel.
Lag er al bij super bij. Benen werkten ook weer goed mee dus al bij al weer een welbestede dag.
Registeer als vriend van de vereniging |