Mijn 3 de leven hoeveel heb ik er nog
door: opera op 2019-07-15 21:17:15
20 febr. 2019 ik kon al een paar weken slecht lopen en had een dik linkerbeen,foto's van trombose en alle andere gedachten waren niets vergeleken met wat me in werkelijkheid gebeurde.
Ik breng met mijn rollator iets weg naar het milieu station bij ons winkelcentrum daar aangekomen gooi ik alles weg en wilde terug lopen.
Opeens kraak in mijn linker onderbeen en schreeuwde het uit van de pijn.
Kort samengevat met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis,maar ik wist het al meteen mijn been was gebroken.
Na circa 15 foto's van alle botten in mijn lijf bleek dat de ziekte van kahler weer actief was buiten mijn been breuk zijn er nog 4 brose plaatsen in mijn lichaam.
De dag ernaar zaterdagmorgen om 09.00 uur geopereerd en is er een pin zo dik als een duim geplaatst van onder de knie tot aan mijn enkel met schroeven en bouten.
Na 12 dagen ziekenhuis naar huis en gelijk begonnen met 5 bestralingen om de poreus heid hopelijk te stagneren en de kahler aan te vechten.
Ook ben ik reeds 3 maanden bezig met chemo tabletten en prednison om te proberen de ziekte van kahler aan te pakken.
Vanmorgen een Patscan gehad en de volgende week woensdag krijg ik de uitslag van de oncoloog of de kuur aanslaat.
Aan mijn bloedwaarden en eiwitten kunnen ze niet zien of er iets speelt,dus moet ik nu iedere 3 maanden een Patscan ondergaan.
Gelukkig is na 5 maanden de aangroei van mijn bot verbeterd maar?
Heb wel veel meer spier en zenuwpijnen door de chemo en 200 meter lopen is al een wereld record voor mij.
Scootmobiel is niet mijn beste vriend,maar de zonder kan ik niet.
Autorijden gaat maar niet te ver.electrisch fietsen gaat ook weer maar circa 10 km.
Eens kijken wat zonder verdere tegenslag nog te bereiken valt.
Gr,
Bert