149 berichten
We zijn weer thuis.17 dagen geen pretje in het ziekenhuis met 99% down en 1% vanmorgen de mededeling u mag naar huis.
En inderdaad zoals mijn oncolge zei je komt slechter uit dan in het ziekenhuis.
Nu komt de herstel fase en hopelijk slaat de stamcel transplantatie goed aan.
Ik houd jullie op de hoogte
gisteren is het een week gelezen dat ze mij de lijn uit de halswervel hebben Gehaald.de lijn gebruikten ze om bloed enz enz toe te dienen en er uit te halen.
Ik Kreeg er steeds meer last van.
Mijn bloed en eiwit waarden Zijn gelukkig goed.
Mijn fysieke gesteldheid is zeer laag.ik moet heel rusten.de neuropatische zenuw vermoeidheid spelen mij flink parten.
Lopen gaat heel slecht.
Een Lange rust weg ligt voor mij
Rob[="Rob T" post_id=484436 time=1515012632 user_id=12]
Dag Bert,
Ik wens je alle kracht om hier weer doorheen te komen, en hoop oprecht van 2018 een beter jaar voor jou zal zijn.
Heel veel sterkte de komende tijd.
Ik heb een nieuw wachtwoord gemaakt die was ik kwijt
Kun jij mij helped om een nieuw wachtwoord aan te maken?
Bedankt
Bert
Ik kan je wel heel veel sterkte wensen, maar die woorden schieten ver tekort.
Ik ken je als een opgeruimde en fanatieke fietser. En als je zelf niet fietste (of liep), stond je wel ergens aan de kant om de deelnemers moed in te praten (zoals die keer in Apeldoorn). Die moed heb je nu zelf zo hard nodig. Man, wat gun ik je die.
+1 [=MEG post_id=484830 time=1516131852 user_id=13]
Wat een gekloot.
Ik kan je wel heel veel sterkte wensen, maar die woorden schieten ver tekort.
Ik ken je als een opgeruimde en fanatieke fietser. En als je zelf niet fietste (of liep), stond je wel ergens aan de kant om de deelnemers moed in te praten (zoals die keer in Apeldoorn). Die moed heb je nu zelf zo hard nodig. Man, wat gun ik je die.
Hou je haaks Bert!
Fijn dat de bloed- en eiwitwaarden goed zijn. Iets om je aan vast te houden in deze lastige tijd. Veel rusten was nooit iets voor jou, maar veel keuze heb je niet. Keep it up![=opera post_id=484827 time=1516130831 user_id=86]
Even een update
gisteren is het een week gelezen dat ze mij de lijn uit de halswervel hebben Gehaald.de lijn gebruikten ze om bloed enz enz toe te dienen en er uit te halen.
Ik Kreeg er steeds meer last van.
Mijn bloed en eiwit waarden Zijn gelukkig goed.
Mijn fysieke gesteldheid is zeer laag.ik moet heel rusten.de neuropatische zenuw vermoeidheid spelen mij flink parten.
Lopen gaat heel slecht.
Een Lange rust weg ligt voor mij
Ik ben nu dik 5 weken thuis uit de isoleercel van het ARM na 4 weken kwam mijn smaak terug alles smaakte naar verroest ijzer inclusief de drank.
Vorige week uitslag bloedwaarden deze waren goed
Conditioneel zit ik sinds 3 weken iedere dag 60 tot 90 min. Op de hometrainer dit doe ik over de hele dag verdeeld met rust tussendoor.
Wandelen circa 25 min.iedere dag met hulpstuk indien het weer het toe laat.
Ben ook met een oncologische therapeut 2x per week aan de slag.mijn rugspieren zitten helemaal vast mede doordat de rugwervels met stangen en bouten vast zitten.
Ik heb nu nog meer spierpijn in mijn rug en vandaar uit nog meer zenuwtrillinge door mijn hele lijf.
Hopelijk verbeterd dat de komende maanden.
Over 4 weken wederom bloedwaarden en eiwit controlle.Als deze hopelijk goed zijn dan begint het volgende traject.
21 dagen iedere dag een medicament om de ziekte zolang mogelijk tegen te houden en 7 dagen rust (want de ziekte van kahler komt vroeg of laat terug)daarna begint de procedure opnieuw
Ook krijg ik iedere maand een vloeistof via een infuus om mijn botten te versterken.
Ik had niet veel haren meer op mijn hoofd,maar door de chemo ben ik alles kwijt zelf scheren behoord de komende maanden niet tot mijn verzorging.
Hopelijk blijft alles goed gaan,moet nog heel veel rusten,maar hoop in het voorjaar weer iets meer te kunnen ondernemen.
Gr,
Bert
Goed verwoord, helemaal mee eens. Keep it up Bert![=MrAnMo post_id=485430 time=1518594738 user_id=2823]
Wat een verhaal Bert. Waar haal je de kracht vandaan om het te doorstaan maar bovenal om het proces ook nog eens te delen met ons. Wat ben je toch sterk om elke keer weer naar de horizon te kijken en zo stapje voor stapje verder te gaan. Heel veel sterkte in je gevecht en de lange weg naar enigszins herstel.
Vrijdagmorgen mij gemeld op de spoed eisende hulp van het AZM maastricht met 38,7 koorts later 39.7
Long foto en hart film gemaakt bloed afgenomen.
Na een uur de uitslag nergens een afwijking te zien gelukkig.echter bij slijmvlies afname bleek ik een zeer ernstige virus infectie en griep.
Heb een antibiotica kuur gekregen.
Helaas het zijn lange dagen in bed momenteel
Registeer als vriend van de vereniging |