slijmbeurs knie

Topic gesloten, alleen lezen

24 berichten

slijmbeurs knie

door: ///M op 2012-12-16 14:00:00

Vanochtend 6 uur wakker met een brandende pijn in mijn knie! De lichtste aanraking deed al pijn. Kloppen van de knie. Buigen en staan en traplopen ondoenlijk. Zomaar ineens! Het is nu rood, warm en wordt dikker. Nooit last van mijn knie tijdens het fietsen. Ik zit de laatste maand om de dag dik een uur op de tacx, trap licht met cadans van 100-110. Voel nooit wat. Is er iemand die me kan vertellen of dit voorkomt bij wielrenners, hoe lang ik niet zou kunnen fietsen, etc? Bvd Robin

///M

slijmbeurs knie

door: wbuds op 2012-12-16 18:42:43

Ik ken het .

Heb er 1,5 jaar geleden ook last van gehad. Maar bij is het bij het werken ontstaan.
Ik ben loodgieter van beroep en na een hele dag op men knieën zitten zonder kniebeschermers
werd s'avonds men knie dik. Snachts dan terug wakker geworden met een heel dikke kloppende knie.
Ik kon men been helemaal niet meer buigen en verging van de pijn. Dan naar de dokter geweest en direct een antibioticakuur gehad. Toen een paar dagen thuisgebleven van het werk en toen terug gaan werken, maar ik heb er 4 weken last van gehad en ik kreeg na elke antibioticakuur terug een ontsteking zo 4 kuren na binnengewerkt en nog geen resultaat. Dus toen hebben ze beslist om die slijmbeurs uit men knie operatief te verwijderen. Na de operatie kon ik pas na 5 weken terug werken en heb ik een paar dagen niet gesport.
Toen deed ik nog voetbal , daar ben ik meegestopt mede door de schrik van contact op men knie.

Ik hooop dat het bij jou meevalt en zelf wegtrekt.
Ik zou het aankijken en Beter wat langer rust nemen dan het te forceren

wbuds

slijmbeurs knie

door: Tim op 2012-12-16 19:30:17

Antibiotica helpt niet bij een dergelijke ontsteking. Wel bij infecties.

[="wbuds"]
Ik ken het .

Heb er 1,5 jaar geleden ook last van gehad. Maar bij is het bij het werken ontstaan.